שיווק ופרסום

נפרדים מאשת השיווק ג. יפית: "כולם ירגישו בחסרונה"

פטירתה של יפית גרינברג אחרי מאבק במלחת הסרטן הותיר את עולם העסקים והשיווק בתדהמה, שותפה העסקי גילי כהן ספד לה, "הייתה אישה חריפה וחכמה", יו"ר דירקטוריון חברת חדשות 12 ספדה: "תחסר מאוד"
מערכת ice | 
ג. יפית וגילי כהן (צילום יח"צ, רמי זרנגר)
עולם השיווק והעסקים הוכה בתדהמה הבוקר עם היוודע דבר מותה של אשת השיווק והעסקים יפית גרינברג. השותף העסקי שלה גילי כהן ספד לה הבוקר בחשבון הפייסבוק שלו וכתב, "שותפתי היקרה לשעבר איננה עוד איתנו. במהלך השנים שזכיתי לעבוד לצידה למדתי ממנה המון. בעיקר על נחישות ואמונה. היא הייתה אישה חריפה וחכמה אחד מהדברים שהיא אמרה לי הולך איתי עד היום וזה המשפט הגאוני שכל כך מתאים לה: "תנסה, מקסימום תצליח".
"באחד מימי ההולדת שלה התלבטתי מה לקנות לאישה שיש לה כמעט הכל ולבסוף החלטתי להעניק לה ספרון מעור הכולל את הפיוט "אשת חיל" שמופיע בסוף מגילת משלי ונהוג לשיר אותו בקידוש בערב שבת.

כהן סיפר על העבודה של יפית יחד עם בנה איל, "כל מי שעבד עם יפית ואיל יודע כמה היא הייתה מאושרת, כמה קרנו פניה בכל פעם שהוא נכנס לחדר, אי אפשר להסביר כמה היא הייתה גאה בו ואיך ברגע שהוא היה מופיע, גם באמצע הפגישה הקשה ביותר, משהו בעיניים שלה השתנה והתרכך. יפית תמיד היתה מוקפת בחברות ובחברים מכל הסוגים ומכל המינים ואין ספק שכולם ירגישו בחסרונה".
 
יו"ר חברת החדשות של ערוץ 12, תמר רווה, ספדה לה בפוסט וכתבה, "חברתי האהובה יפית גרינברג- ג. יפית נפטרה הלילה כל כך קיוויתי ביחד עם כל החברות שלי שתצליח להתגבר על המחלה הארורה ותחלים. בני, בעלה ואייל בנה טיפלו בה במסירות אין קץ יומם ולילה. אין מספיק מילים להביע את הכאב הנורא. יפית היתה כה נהדרת, נשמה טובה דואגת לכל מיודעים וחברה נאמנה כל כך. היא תחסר לי מאד מאד".
ירון אחר, יועץ אסטרטגי, מרצה לשיווק ואסטרטגיה במחלקה לתקשורת מכללה האקדמית ספיר, באוניברסיטת רייכמן והקריה האקדמית אונו:  "ג. יפית היא דוגמה מצוינת לכך שבשיווק לא תמיד חייבים קמפיינים נוצצים, ושניתן להוביל קטגוריה חדשה בעזרת שאפתנות, עבודה קשה והתמדה. אמנם, ככל שעולם השיווק והדיגיטל התקדמו,  היו כאלה שהרימו גבה לנוכח פורמט הפרסום של ג.יפית שהיה מבוסס על עדות והמלצה אישית, כביכול. כשאנשים העדיפו להאמין לדעה של אנשים שהם סומכים עליהם ולא על מישהי שנשכרה על ידי הגוף המסחרי – הפורמט הזה נחלש, אבל אי אפשר לבטל את הדוגמה שהיא היוותה ואת המקום שקנתה לעצמה בספרי ההיסטוריה של השיווק המקומי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה