שיווק ופרסום
שירי מימון בקמפיין חדש: זו הדמות שתדבב בעיצוב חדש
צפו: מתיחת הפנים הכפולה של החסידה של לאומית שירותי הבריאות, כאשר שירי מימון בבכורה בקולה של החסידה, שבעצמה עברה עבודת אנימציה משמעותית ביותר לקראת הקמפיין החדש
המייקאובר של החסידה: לאחר שנים שבהן החסידה המפורסמת כיכבה בקמפיינים של קופת חולים "לאומית", הכריזה החברה על עיצוב חדש של החיה הלבנה והצחורה.
עם פתיחת שנת 2022, לאומית מציגה למעשה מתיחת פנים כפולה של החסידה האייקונית של הקופה. מי שמדבבת את החסידה המחודשת היא הזמרת והשחקנית שירי מימון, שקולה יופיע מעתה בפרסומות ותשדירי לאומית בטלוויזיה וברדיו.
מדובר למעשה בשיתוף הפעולה הראשון בפרסומת של מימון ולאומית יחדיו, ובעיקר זו שמציגה את החסידה החדשה, שעברה מתיחת פנים רצינית בדמות עבודת אנימציה משמעותית, כאשר חלק מעדכון החסידה כפרזנטורית והבחירה בשירי מימון כ"קול מאחורי החסידה" חייב גם את התאמת הנראות שלה. זאת, מעבר לתשדיר הרדיו בפריסה ארצית בו היא כבר מפרסמת את השירותים המשלימים של הקופה, כאשר היא תשמש כ"קול של החסידה" בשנתיים הקרובות.
צפו בפרסומת החדשה של לאומית בדיבובה של שירי מימון:
בפרסומת החדשה שעולה בקרוב, נראית החסידה מברכת זוג צעיר בחתונתם, וממליצה להם, מתחת לחופה, להצטרף לביטוח הסיעודי של מנורה מבטחים ללקוחות לאומית ("אם חס וחלילה יקרה משהו"), כאשר כידוע רק קופות חולים בישראל יכולות לבטח בביטוח סיעודי (חברות ביטוח לא יכולות לעשות כן בעצמן). בנוסף, נשלחת מיני-עקיצה לפרסומת הביטוח עם זוג היונים, כאשר החסידה אומרת "יונים הפרחתם, אבל על ביטוח סיעוד אתם חוסכים?"
עוד ב-
לדברי קרין זאבי הרצקה, מנהלת אגף השיווק בלאומית: "הביטוח הסיעודי מעניק שקט נפשי ומקל על כל המשפחה במקרים פחות משמחים. ניתן להצטרף אליו בכל גיל ולא פחות חשוב, הילדים עד גיל 19 מצטרפים חינם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



