שיווק ופרסום

בראד פיט בדרך לטלוויזיה בישראל, זה הג'וב החדש שלו

השחקן זוכה האוסקר בראד פיט נבחר כשגריר הבינלאומי של המותג  Delonghi (דלונגי). הקמפיין  של משרד הפרסום יהושע /TBWA יעלה השבוע גם על מסכי הטלוויזיה בישראל ובדיגיטל, וכמה עלתה ההפקה?

מערכת ice |  7
בראד פיט דלונגי קפה (צילום יחצ)
המותג  הבינלאומי Delonghi (דלונגי), המשווק בישראל באמצעות חברת ברימאג, הידוע במכונות הקפה האוטומטיות והיוקרתיות,  בחר בשחקן  זוכה האוסקר בראד פיט, בן ה-58, כשגריר המותג.  
במסגרת זו פיט יככב בקמפיין בינלאומי לסדרת מכונות הקפה האוטומטיות: "פרפטו- Perfetto"  תחת הסלוגן: "בית קפה - אצלכם בבית".   
 
הקמפיין יעלה השבוע גם בישראל באמצעות משרד הפרסום יהושע /TBWA בהשקעה של כ 6 מיליון שקל, ויכלול בין היתר: פרסום בטלוויזיה בערוצים: 12, 13 ו-9, כל ערוצי הספורט , קמפיין דיגיטל, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ופעילות בנקודות המכירה.
במסגרת הקמפיין הצופים מקבלים הצצה ל"יום יום" של הכוכב, שאוסף פולי קפה טריים, רוכב על האופנוע שלו לאורך חופי קליפורניה, ונוסע לתחנת הדלק לפני שהוא חוזר לביתו להירגע עם כוס הקפוצ'ינו שלו. סרט הקמפיין יוצא דופן בזכות איכותו והיקפו,  שנעשו ברמה הפקה קולנועית ותחושת האותנטיות שהוא משדר, מרכיב מרכזי במסר של DeLonghi, כחברה משפחתית שהצלחתה והתפתחותה מבוססת על ערכים של יזמות ואותנטיות.
על פי דלונגי: הבחירה בבראד פיט לקמפיין הבינלאומי היא הרבה מעבר לעבודה עם אייקון עולמי. פיט הוא שחקן ומפיק מוערך, תומך נאמן בנושאי איכות הסביבה, אספן של אמנות, חובב אדריכלות ועיצוב. מעל הכל, בראד פיט שומר על האותנטיות שלו, למרות התהילה העולמית, זה משקף את ערכי המותג Delonghi (דלונגי) כמותג איטלקי שמחובר לשורשיו, עם תשוקה איטלקית, הרמוניה ואלגנטיות ועם זאת נגישה לכל העולם. אייקוני ואותנטי בו זמנית. ממש כמו כוכב הוליוודי שמכין לעצמו כוס קפה פשוטה ומושלמת.

צילום מסך יוטיוב דלונגי
לדברי יאיר רוזן מנכ"ל חברת ברימאג, יבואנית המותג בישראל: "הצרכן הישראלי נחשב כאנין ומבין בקפה איכותי, אנו מזהים עלייה דרמטית ברכישת מכונות קפה אוטומטיות לבית, המאפשרות ליהנות מקפה טרי הנטחן מפולי קפה טריים, באותה רמה ואיכות של בית קפה .בשנים האחרונות בכלל ועם ההתכנסות בבתים בקורונה בפרט, ישנה מגמה צרכנית של מעבר מקפסולות לקפה טרי הנטחן דקות לפני הלגימה הראשונה". 
"באמצעות הקמפיין החדש אנו מדגישים  את ערכי המותג: איכות ויוקרה, העולים בקנה אחד עם הערכים שמשדר השחקן זוכה האוסקר בראד פיט שהוא נועז ובינלאומי ובו זמנית מתוחכם ואלגנטי".
קרדיטים:
directed by: Damien Chazelle
cinematographer: Linus Sandgren
composer: Justin Hurwitz
photographer: Lachlan Bailey.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לחלק לעניים שישה מיליון (ל"ת)
    יהשוע תלמד מישו 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    למה לא מפרסמים בערוץ 14 (ל"ת)
    אחד שמבין 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    בראד פיט תומך נלהב
    המלאך 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בראד פיט הוא תומך נלהב של ישראל ומקושר לנוצרים ציונים למרות שהם מאוד מצניעים את הקשר הנ"ל. רוב רובם של השחקנים שנולדו בדרום ארה"ב הם תומכים נלהבים של ישראל והם מקושרים תמיד דרך הכניסיות לנוצרים הציוניים. כבוד גדול לאוקלהומה Hi there
    סגור
  • 4.
    כותרת מטעה
    גו'ני בננהס 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לפי הכותרת הוא עובר לישראל כדי להופיע כאן בטלוויזיה.תחזירו לי בבקשה את העצה דקות שלקחתם לי מהחיים
    סגור
  • 3.
    כותרת מטעה
    גו'ני בננהס 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפי הכותרת הוא עובר לישראל כדי להופיע כאן בטלוויזיה.תחזירו לי בבקשה את העצה דקות שלקחתם לי מהחיים
    סגור
  • 2.
    מה לא בערוץ 14? מתפיע (ל"ת)
    רוקה 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פרסמו גם בערוץ 14
    כוכב 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא הסתיימה הענישה...לצופים ב 14 מגיע!!
    סגור