שיווק ופרסום

התעשייה האווירית וירמי קפלן בשיתוף פעולה: זה הקליפ שיצא

התעשייה האווירית אירחו את הזמר ירמי קפלן, ויחד עם בית החלל של ישראל, ביצע קפלן את השיר "Rocket Man" של אלטון ג'ון, ב"מטווח", שהוא החדר המשמש את החברה לבדיקה אקוסטית של המכ״מים והלוויינים
מערכת ice | 
ירמי קפלן בקליפ החדש (צילום צילום מסך)
לקראת שבוע החלל הישראלי שמצויין השבוע (23-27.7), התעשייה האווירית (IAI), בית החלל של ישראל וירמי קפלן חברו לשיתוף פעולה ייחודי, במסגרתו ביצע הזמר את השיר האייקוני "Rocket Man" של אלטון ג׳ון ב״מטווח״- החדר הכי אקוסטי בישראל, שמשמש את החברה בימי שגרה לבדיקה אקוסטית של המכ״מים והלוויינים.
הקליפ, שבו נראה הזמר בחליפת אוויר מעוצבת, עלה היום (ראשון) ליוטיוב בחשבון של ירמי קפלן. בקליפ קפלן שר את השיר האייקוני ב"מטווח" לצד המכונות ומכשירי הענק.
תופים: רן שמעוני פסנתר וקולות: ערן מיטלמן קלידים, מחשב וקולות: אסף מידן בס וקולות: עמיר ג'נגו רוסיאנו גיטרה וקולות: ניר גבע
בימאי וצלם ראשי: ארבל רום.
עריכה: קארין גוטין
צלם סטדי: דניאל חנית
פוקוס פולר: יובל הורוביץ
עוזר צלם שני: אורי זהבי
תאורן ראשי: נועם הובר
עוזרת תאורן: ענבל קלינגל
מאפרת: שלי בינשטוק
עיצוב חליפה: גל אולמן
הפקה: דפנה רביץ, חן אופיר
ע. הפקה: עומר צדוק
עיצוב גרפי : שלומי בן עזרא
ניהול אומנותי: ייעל וייס
 
שבוע החלל הישראלי הוא חלק ממיזם חינוכי בינלאומי. מטרת שבוע החלל היא העלאת המודעות לחקר החלל באמצעות קיום פעילויות רבות במועד קבוע מדי שנה, שייצרו התעניינות מצד הציבור והתקשורת. ישראל נכנסה למיזם משנת 2003, ומקיימת את שבוע החלל הישראל השבוע, בין ה-23.1 ל-27.1.
שבוע החלל העולמי מצוין מדי שנה בין ה-4 באוקטובר לבין ה-10 באוקטובר. שבוע החלל העולמי קיבל את חסות האו"ם לאחר ועידת החלל הגדולה שנערכה בשנת 1999 - UNISPACE III. החלטת העצרת הכללית של האומות המאוחדות קבעה את מועדי שבוע החלל, והחליטה כי משרד האו"ם לענייני החלל החיצון יפקח על הפעילויות ויפיק את הדו"חות השנתיים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה