שיווק ופרסום

מכרז פרסום ענק של התאגיד בדרך לטלטל את הענף

עם תוכן ייחודי, הפקות יוקרה ותחנות רדיו בצמיחה, מכרז הפרסום המבוקש של התאגיד יוצא לדרך עם מחזור פרסום הענק הנאמד במאות מיליוני שקלים. התחרות על אחד המכרזים היוקרתיים בענף תהיה הפעם דרמטית במיוחד
מערכת ice |  1
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
תאגיד השידור הישראלי, כאן, יפרסם מחר (שני) באתר התאגיד את תנאי מכרז הענק לפרסום בכלי התקשורת הפופולארי עם מחזור פרסום הנאמד בכ-100 מיליון שקל לשנה - אחד המכרזים הגדולים בשוק התקשורת המקומי. המכרז החדש נפתח עם סיום תקופת ההתקשרות עם חברת טרגט ספיריט - ספקית השירותים הנוכחית - שליוותה את התאגיד מהקמתו ועד סוף שנת 2022. 
מי שיזכה במכרז ינהל את מכירת מוצרי הפרסום של התאגיד מתחילת שנת 2023, עם אפשרות להארכת החוזה בין השניים, על פי החלטת התאגיד, עד לשש שנים מקסימום, על פי תנאי המכרז. יש לציין שטרגט ספיריט, ספקית השירותים הנוכחית, תוכל גם היא להתמודד שוב על מכרז הפרסום הענק.
 
על מה מדובר? מי שיזכה במכרז יהיה אחראי למעשה על שיווק ופרסום פרסומות ברדיו בלבד וכן הודעות חסות ותשדירי שירות בערוצי הטלוויזיה כאן 11 וכאן 33 ובשמונה תחנה הרדיו אותן מפעיל התאגיד - ביניהן גם את כאן רשת ב', תחנת הרדיו המואזנת ביותר בישראל בשנים האחרונות. שאר תחנות הרדיו הן: כאן ב', כאן ג' וכאן 88 המובילות, כאן תרבות, כאן קול המוזיקה וכאן מורשת הנמצאות במגמת עלייה משמעותית בהאזנה, וכאן רק"ע ומכאן בערבית.
הפרסום בתאגיד הפך בשנים האחרונות לאטרקטיבי במיוחד, וזאת לאור שיעורי ההאזנה הגבוהים ברדיו ובתוכן הייחודי שעולה בכלל ערוצי התאגיד. בכאן 11 שודרו מספר רב של הפקות יוקרה ואירועי מדיה כמו טהרן, שעת נעילה, מאנייכ, קופה ראשית, המונדיאל, האירוויזיון ועוד תכנים פופולאריים שהגיעו לקהלים גדולים מגוונים. כבר השנה בתאגיד מתכננים לעלות תוכן שהולך לייצר באזז: מהעונה השנייה של טהרן ועד המונדיאל הצפוי בסוף השנה.
 
מחזור הפרסום של כאן נאמד בכ-100 מיליון שקל לשנה, וכ-600  מיליון שקל לתקופת המכרז המלאה, כאשר ספק השירותים יקבל עמלה כפונקציה של הצלחתו למקסם את המכירות.
סמנכ"לית שיווק ומכירות בתאגיד, עירית שרמן צמח: "אנו מודים לטרגט ספיריט  על עבודה משותפת ואמיצה לאורך תקופת ההסכם ומצפים להתעניינות רבה במכרז לאור הצלחות התאגיד מאז הקמתו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יחסי עבודה עכורים, יחסי אנוש בעייתיים,
    יודעת 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תיתלו באחוזי צפייה והאזנה גבוהים. כמאמר הביטוי "כל קוץ במדבר הוא פרח"
    סגור