שיווק ופרסום

מאיה קרבט מתחדשת בתקציבים חדשים ומקימה מחלקת תוכן חדשה

מאיה קרבט תקשורת יח"צ ותוכן מתחדשת בתקציבים חדשים ומקימה מחלקת תוכן חדשה המתמחה בהצעת ערך לחברות וארגונים

מערכת ice |  1
מאיה קרבט (צילום סאזר ברודרמן)
סוכנות הבוטיק של  מאיה קרבט הודיעה בפתיחת 2022 על הצטרפות לקוחות חדשים לחטיבת היח"צ: האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה ברשות אסף אמיר. יו"ר האקדמיה וליאור ששון שמונה לאחרונה למנכ"ל, בחרו בסוכנות לניהול דוברות השוטפת של העמותה וכן להובלת שנת הטקסים הנוכחית קרי: טקס פרסי אופיר שיערך בספטמבר, טקס פרסי הטלוויזיה לילדים, שיתקיים ביוני וטקס פרסי הטלוויזיה שיתקיים ב-24 במרץ.
בתחום התיירות שמתואשש בימים אלו מהגל ה-5, מצטרפת לסוכנות פלטפורמת התיירות החדשה holiday finder  מבית Move בראשות ארז בוסו. הפלטפורמה מבוססת על אלגוריתם בינה מלאכותית וסורק בזמן אמת את כל הטיסות והמלונות. בימים אלו עלה לאוויר קמפיין להכרות עם הפלטפרומה באמצעות משרד הפרסום חוליגינס (מקבוצת K).
כמו כן, מודיעה הסוכנות על הקמת מחלקת תוכן חדשה המתמחה בהצעת ערך לחברות וארגונים. הסוכנות תציע תוכן מקורי באמצעות טאלנטים המיוצגים בסוכנות ותפירת תכנים בלעדיים, ביניהם פרויקט "אישה בעונת מעבר" שיזמה קרבט בשיתוף הסופרת ענת לב אדלר, בהשראת ספרה הנושא שם זה - ערב ששם בקדמת הבמה נושא חשוב ומושתק המותאם לנשים ולא רק להן - ובכך מיישר קו עם טרנד עולמי של שיח פתוח על תופעות הגיל הזה באספקטים תרבותיים, בריאותיים ומדעיים. עוד תציע תכניים קולינירים וכיתות אמן.
מאיה קרבט מסרה: "זוהי זכות גדולה לעבוד עם לקוחות מקוריים ומובילים בתחומם, כאלה שמביאים חדשנות ויצירה מחוץ לקופסא. אני גאה ללוותם בדרך יצירתית, ומתוך הזדהות עמוקה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה חארטה! (ל"ת)
    וואו 02/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור