שיווק ופרסום

יונית לוי וחדשות 12 תחת מתקפה: "מוזר שסוחרים בפודקאסט"

משרד יחסי הציבור של עידו מינקובסקי נתן חסות לפודקאסט של יונית לוי וספגו ביקורת חריפה מעורך וואלה! בראנז'ה, דוד ורטהיים: "ספק אם עומד בכללי הרשות השנייה; לא זוכר חסות באופן הזה"
מערכת ice |  1
יונית לוי (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה של עידו מינקובסקי נתן חסות לפודקאסט "UnHoly" של מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 12, יונית לוי וג'ונתן פרידלנד בפרק עם ג'פרי גולדברג, עורך האטלנטיק. אך מסתבר שהעובדה כי מדובר במשרד יח"צ היא בעייתית. 
עורך וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים תקף בדף הטוויטר שלו וכתב: "חדש בחדשות 12: משרד יח״צ (מינקובסקי) נתן חסות לפודקאסט של יונית לוי. קצת מוזר שסוחרים בפודקסט שנחשב תוכן חדשותי לכל דבר, ועוד עם יחצן, וספק אם עומד בכללי הרשות השנייה (כשיואילו לענות  שם אעדכן). לא זוכר חסות באופן הזה, מלבד לתחזית". 
 
כתב הארץ, חיים לוינסון שאל באחת התגובות שלו: "סליחה על השאלה אבל מה ההבדל בין 'חסות' ל'פרסומת' שמשודרת בחדשות מימים ימימה?" 
ורטהיים ענה לשאלתו והסביר: "לחדשות 12 אסור להיות בקשר עם כל גורם מפרסם, או מטעמו. זה לא עניין של אתיקה אלא של חוק. מסיבות היסטוריות (שמעידות על חולשת הרגולטור) התחזית הוחרגה מזה. אני כבר לא הולך למחוזות הקשרים שיש או אין ליחצן עם החדשות ועל מראית העין, אלא על העניין עצמו". 
אחד העוקבים הזכיר באחת התגובות כי עידו מינקובסקי מתארח בדרך קבע בתכנית של גלית ויואב המשודרת בקשת 12.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כשאין לך מה למכור אתה קונה חסות (ל"ת)
    אורן 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור