טלוויזיה

יונית לוי חזתה? קושמרו ייעדר מהמהדורה וזו הסיבה

שבוע בדיוק לאחר שמדישת המהדורה המרכזית יונית לוי נדבקה בקורונה, חברה המגיש דני קושמרו נדבק גם הוא, וייאלץ להיעדר מהמהדורה
מערכת ice |  1
דני קושמרו (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
מגיש חדשות 12 דני קושמרו, ייעדר לתקופה מהמדורה המרכזית של חדשות 12, עקב כך שנדבק בקורונה, וישהה בבידוד בביתו בשבוע הקרוב.   
זה קורה בדיוק שבוע אחרי שחברתו מהאולפן, יונית לוי, נדבקה בקורונה, ופרסמה את זה שהיא חולה בצורה מיוחדת ואפילו עקצה את הפרטנר קושמרו כשכתבה בטוויטר שלה: "מי היה מאמין שאדבק בקורונה לפני דני קושמרו?" קושמרו איחל לה בתגובה בריאות, והיום, שבוע אחרי, הוא אכן נדבק.
מי שיחליף את מגיש החדשות הן קרן מרציאנו, מי שמגישה בדרך כלל את "תכנית חיסכון", ויונית לוי שתחזור לאולפן מהבידוד, לאחר שהחלימה.
 
כזכור, לפני שהיא חזתה במדיה מסוימת את ההדבקה של קושמרו, יונית לוי חזתה גם את ההדבקה שלה עצמה, כאשר בתחילת חודש ינואר, הגישה את הפודקאסט שלה 'Unholy', עם שותפה ג'ונתן פרידלנד מהגרדיאן הבריטי ואמרה: "המטרה שלי היא לחטוף קורונה בשנה הזו, לא הייתה לי הדבקות שאני יודעת עליה לפחות, אני חושבת שאני פוגשת 30-40 אנשים ביום, יש לי 3 ילדים שמגיעים מבתי ספר שונים. אני לא יודע מה הסטטיסטיקה, אבל היא לרעתי".
פרידלנדר אמר: "זה די כוחות על", לוי השיבה לו בהומור: "אתה יודע ומבין שאחרי דיברנו עכשיו על זה, אני אדבק בוודאות בשבוע הבא, זו תהיה אשמתך ככה שאם נחפש מי האשם אנחנו נדע שזה אתה". קצת יותר משבוע אחרי היא נדבקה בנגיף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי ואבוי, מרציאנו תגיש? לא נוכל לצפות במהדורה כמה ימים
    אוי ואבוי, מרצאינו?? 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טוב, אין מה לעשות... אם מרציאנו מגישה, אנחנו בורחים מחדשות 12. לא מסוגלים לראות את המבטים מזרי האימה, הקול הצווחני וההיסטרי, העיניים הרושפות והמאיימות, בקיצור - בורחים עד יעבור זעם. ופרט לכך, כיוון שאנחנו מכירים אישית את מרציאנו, אנחנו ממש לא מסוגלים לצפות בה בהכירנו את האופי הנוראי שלה.
    סגור