שיווק ופרסום

אסי כהן בג'וב חדש: זה הקמפיין שיככב בו

אסי כהן יוצא בג'וב נוסף לבנק הבינלאומי, קמפיין שמצטרף לשורת הקמפיינים ששיחררו הבנקים בישראל בחודשים האחרונים במטרה להשאיר את הלקוחות 
מערכת ice | 
אסי כהן בקמפיין הבינלאומי (צילום צילום מסך)
הבנק הבינלאומי משיק קמפיין חדש בעקבות תוכנית ההטבות החדשה: Beyond בפרסומת חדשה בכיכובו של השחקן והקומיקאי אסי כהן.
תוכנית ההטבות של הבינלאומי תושק באמצעות כרטיס אשראי של הבנק לפי קטגוריית לקוח. לקוחות הבנק שיזמינו כרטיס אשראי בנקאי Beyond (כרטיס מסוג גולד, כרטיס פלטינום וכרטיס זהב עסקי לעסקים קטנים) יוכלו לצבור נקודות כאשר כל נקודה שנצברה שווה שקל אחד לטובת מימוש באתר Beyond שיושק בקרוב.  
 
אתר Beyond, יוקם ויתופעל על ידי חברת התיירות המובילה איסתא, ויציע מגוון רחב של הטבות וחוויות בעולמות הנופש והפנאי בארץ ובחו"ל, אותן ניתן יהיה לרכוש גם בנקודות הנצברות של הכרטיס. 
בנק הבינלאומי מצטרף למלחמת הבנקים על הלקוחות ומשיק כרטיס הטבות ללקוחות הבנק. הכרטיס יושק בקמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור – השחקן והקומיקאי אסי כהן. כזכור, לאחרונה גם בנק הפועלים השיק מועדון הטבות ללקוחות הבנק, ונראה שמדובר בצעד החם של הבנקים למשוך את הלקוחות מול השחקן החדש בשוק: הבנק הדיגיטלי. 
 
בשבועות האחרונים שיחררו הבנקים קמפיינים גדולים ונוצצים עם פרזנטורים נוצצים והפקות בתקציבי ענק, ונראה שהמערכה המעניינת הזאת עוד תלווה אותנו בהמשך. 
עידית פוגל, מנהלת השיווק והפרסום בבנק: ״האתגר שלנו היה לשלב את היוקרה של Beyond בתוך ההומור הנפלא והיכולות הקומיות הנדירות של אסי כהן. האם הצלחנו? את זה הקהל בבית יקבע.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה