שיווק ופרסום

טמבור בקמפיין חדש מתוצרת מקאן, כמה השקיעו במהלך?

משרד הפרסום מקאן יצר פרסומת חדשה לטמבור לקראת חג הפסח, לצלילי הלהיט 'עוד יהיה לי' של מרגול. כמה הושקע בקמפיין?
מערכת ice | 
קמפיין טמבור (צילום יחצ)
ענקית הצבע טמבור משיקה היום (ראשון) קמפיין חדש למוצר הדגל שלה, סדרת צבעי סופרקריל. תזמון הקמפיין אינו מקרי, שכן בתקופה זו ישראלים רבים נערכים לצביעת ושיפוץ הבית לקראת חג הפסח הקרב ובא עלינו לטובה.
במהלך התקשורתי יושקעו כ-1.5 מיליון שקל והוא יעלה לשידור בערוצי הטלוויזיה והרדיו, ויופץ גם בדיגיטל. 
במסגרת הקמפיין, שנוצר ע"י משרד הפרסום מקאן, מתייחסת טמבור לשנתיים של שהייה ממושכת בבית והשפעתה על מצב הקירות בבתיהם של ישראלים רבים. הקריאייטיב, בעיבוד עדכני לשיר הישראלי המוכר של מרגול "עוד יהיה לי", יעלה עם מילים רלוונטיות המדגישות לכולנו מה הקירות שלנו בבית עברו ואיזה כיף לחדש את הבית.
 
מחקר שערכה טמבור לאחרונה באמצעות חברת המחקר סאפיו העלה כי 74% מהישראלים העידו כי הזמן הרב שהם בילו בשנתיים האחרונות בבית גרמה להם לשים לב לפגמים שנצברו לאורך הזמן בבית.
 
"הקמפיין החדש שלנו מתאר את ההוויה הישראלית בשנתיים המטורללות שעברנו. השהייה הממושכת של כולנו בבתים, הובילה אותנו לבחון את הבית שלנו ולשים לב לכל הפגמים על הקירות ולשחיקה שנוצרה. במחקרים שערכנו זיהינו את הצורך המוגבר לחדש ולשפץ את הבית דווקא עכשיו, אחרי אותן שנתיים. צורך שפוגש את פסח, המהווה את תחילת עונת השיפוצים וההתחדשות", מסבירה צביה קסן-אורנשטיין, סמנכ"לית השיווק של טמבור.
טמבור הוקמה בשנת 1936, ובמרוצת השנים גדלה וכיום בבעלותה שישה מפעלים ברחבי ישראל. בנוסף, לחברה פעילות בינלאומית ענפה ומערך הפצה רחב של כ-1200 ‘טמבוריות’ בפרישה ארצית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה