שיווק ופרסום

שופרסל התקפלה: לאחר החרם הרשת תפרסם בערוץ 14

המחאה נשאה פרי: עם הידיעה שחברת שופרסל אינה מפרסמת בערוץ 14 קמה קבוצת מחאה שקראה להחרים את החברה. בראש המחאה עמד מגיש 103FM ינון מגל שקרא להחרים אותם בחזרה: "תזכרו את זה כשאתם עורכים קניות לחג". כעת, שופרסל מגיבה לחרם בדרך של שלום 
מערכת ice |  6
ינון מגל (צילום פלאש 90/יוסי אלוני, יוסי זלינגר)
שבועות רבים מאז הוקם הערוץ, ערוץ 14 היה נתון לחרם שאולי לא הוצהר באופן רשמי אך קרה בפועל כשחברות כמו שופרסל ותנובה לא פרסמו בערוץ. גם בלשכת הפרסום הממשלתית לא מיהרו לתת תקציב לפרסום בערוץ 14 מה שהביא לכך ששום תשדיר לטובת הציבור, גם לא מטעם משרד הבריאות לא עלה לקהל הצופים. הדבר גרר ביקורת חריפה מצד מגישים ועיתונאים שטענו כי הדבר פוגע בבריאות הצופים.
 
כזכור, לפני כשבועיים צייץ ינון מגל בחשבון הטוויטר שלו: "רבות מהחברות במשק נחשפו לנתוני האמת של הרייטינג, והחלו לפרסם בערוץ 14. למשל: רמי לוי מפרסם, מחסני השוק מפרסמים, יינות ביתן מפרסמים, אבל שופרסל - מחרימים... שטראוס מפרסמים, אבל תנובה - מחרימים... תזכרו את זה כשאתם עושים קניות לפסח".
כעת נראה שהרוחות נרגעות והמלחמה בין ערוץ 14 לבין שופרסל נרגעת. ובימים אלה מתבשרים בערוץ שרשת הקמעונאות אכן תפרסם אצלם. בעבר רשת שופרסל טענו שהם נמנעים מפרסום בשל רייטינג נמוך שאינם משתלם להם כלכלית, אך היו שטענו כי מדובר בהשקפה הפוליטית של הערוץ שאינה עומדת בסטנדרטים של החברה המפרסמת.


תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חרם
    בנט 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להזכיר ששופרסל גם השתתפה בכנס הבכירים נגד הממשלה ביום של החקיקה. ראשית זה צעד מבורך ששופרסל התקפלה. אבל על מנת שזה לא יהיה לשווא. ואל מנת שחברות אחרות יראו וייראו. יש להמשיך להחרים את שופרסל עד שתוכיח את נאמנותה לימין במשך תקופה לא קצרה!!!
    סגור
  • 5.
    מפרסמים ב 14 הצופים ירכשו!
    כוכב 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל עוד תנובה לא תפרסם לא נקנה....
    סגור
  • 4.
    מגלגלי עינים
    זבולון המר 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מגל וכל עדת הביבסטים, משתוללים כאשר מישהו מחליט שהשטחים לא מוצאים חן בעינו, והוא מחליט להחרים את תוצרתם, לא לתת להם הנחות מס באירופה, ולא לנתב כספי תמיכה למחקרים מדעיים. בדיוק על זה הסכימה ממשלת הקיסר (ושילמה דמי שתיקה למתנחלים מאחורי הגב). על סמך מעשי הממשלה, קבעו שופטי העליון שאם הממשלה מסכימה להחרמות, אז גם לפרופסור גולדרייך מותר להחרים. בריוני הימין אפילו העבירו חוק שאסור להחרים את המתנחלים האלימים בגדה ובשטחים הכבושים. אבל למגל ולדומיו, מותר מדי יום להכריז עת חרמות (ראה את הילד ז* שכל יומיים מכריז את מי להחרים). לכן אל תתרשמו ממגלגלי העינים והביבסטים: להם מותר להחרים. לאחרים לא. מין צדק יהודי פואטי ומוסרי שכזה.
    סגור
  • 3.
    לא ידעתי ששופרסל החרימה. צריך לפרסם את כל מי שמחרים כדי
    רונן 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שנחרים בחזרה
    סגור
  • 2.
    מצוין
    רון 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 6
    יש עשרות אלפי אנשים כמוני שצופים רק בערוץ 14. כל הכבוד שרשת שופרסל החליטה לפנות לכל הקהלים
    סגור
  • 1.
    בגלל הרייטינג האפסי, הפרסום שם גם ככה עולה בטח גרושים
    חסון 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שיפרסמו וזהו. אפקט אמיתי אמנם לא יהיה, אבל כשהעלות היא כל כך זניחה, מה זה כבר משנה?
    סגור