שיווק ופרסום

מותג התכשיטים השיק את סניף הדגל בעזריאלי, מה העלות?

מותג התכשיטים דנון פתח בקניון עזריאלי בתל אביב את מה שיהיה סניף הדגל שלו, בעלות של כחצי מיליון שקלים: "החנות  הפיזית בעזריאלי תל-אביב תעניק  חוויה שונה, איכותית וייחודית"
מערכת ice | 
דנון (צילום אדיר פישר)
לאחר שנים שהמותג מכר על בסיס מסחרי מקוון, ופתח לפני כחודשיים סניף פיזי ראשון בדיזינגוף סנטר בתל אביב, מותג התכשיטים דנון פותח השבוע סניף שני, שיהווה את סניף הדגל שלו בישראל, בקניון עזריאלי  בתל אביב, בהשקעה  של כ – 500 אלף שקלים.
החנות בעזריאלי של דנון ממוקמת מול סניף זארה, היא משתרעת על שטח של 60 מ"ר והיא תציע מגוון רחב של קולקציות ותכשיטי אופנה לנשים וגברים, במחירים  אטרקטיביים במיוחד, לכל כיס. הקולקציות כוללות מגוון רחב של פריטים, שעשויים כולם בעבודת יד: שרשראות חוליות שניתן לשלב יחד, טבעות, עגילים וצמידים המצופים זהב 24 קראט או כסף טהור, חלקם משולבים קריסטלים של סברובסקי מסוגים שונים ופניני מים מתוקים.
כמו כן  החנות תציע את קולקציית התכשיטים שעיצבה כוכבת הרשת דנית גרינברג המשמשת כשגרירת המותג  דנון והשירות בחנות יכלול אבחון וייעוץ אישי ע"י המעצבים של דנון.
לדברי אדיר פישר מנהל השיווק של דנון: "החנות  הפיזית בעזריאלי תל-אביב תעניק  חוויה שונה, איכותית וייחודית.  אנו נערוך בה אירועים והשקות של קולקציות קפסולה מיוחדות, כולל השקות עם דנית גרינברג השגרירה שלנו, ונעניק לקראת חגים ומועדים מבצעים, הנחות והטבות מיוחדות. לדבריו: "אנחנו בטוחים שהחנות תהווה מוקד משיכה לרבים מכל רחבי הארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה