תיירות

תקרית ישראל-טורקיה? ישראלים מדווחים על עוקץ תכשיטים

ישראלים רבים שחוזרים מנופש בטורקיה מדווחים על עוקץ תכשיטים באיסטנבול: "הוא נתן לי תעודה ואמר שזה זהב אמיתי ואין לי מה לדאוג". צורף ותיק שנדרש לאשר את סוג התכשיט פסק כי מדובר בזהב מזויף
מערכת ice |  1
ארדואן (צילום רישיון חופשי ויקיפדיה)
טורקיה הפכה להיות יעד תיירותי אטרקטיבי עבור ישראלים רבים. אך לאחרונה מתרבות התלונות נגד סוחרים טורקיים שעוסקים בהונאה ולא מסבירים פנים לתייר הישראלי.
 
תיירים ישראלים ששבים מטורקיה בחודשים האחרונים מדווחים כי נעקצו לאחר שרכשו תכשיטי זהב שונים בחנויות ברחבי איסטנבול. מתברר שהתכשיטים שקנו לא היו עשויים מזהב אמיתי אלא מנחושת דמוית זהב או ציפוי זהב. בכתבה שהתפרסמה במאקו אמרה אחת הישראליות: "הוא נתן לי תעודה ואמר שזה זהב אמיתי ואין לי מה לדאוג".
לקוחה נוספת העידה: "נכנסתי לחנות תכשיטים באיסטנבול, וראיתי צמידי זהב. בארץ הם עולים בסביבות 2,500 שקל ולפעמים יותר. המוכר אמר שיעשה לי הנחה ומכר לי כל צמיד ב-200 דולר. פחות מחצי מאשר בישראל".
עם זאת, כאשר שבה הלקוחה לארץ, היא החליטה לאשר את הקנייה ולקחת את הצמידים לצורף וותיק כדי לוודא את סוג התכשיט והאיכות שלו. הצורף הוותיק ובעל הניסיון פסק אחרי שהצמידים מזויפים ואינם עשויים מזהב כלל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זיוף חופשי
    אבי 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל איסמבול מלאה ב"כאילו. כאילו ג'וצי, כאילו זהב. הכל בלוף אחד גדול. עיסוק אין סופי ברמאות.
    סגור