שיווק ופרסום

ישראל קטורזה וציון ברוך בקמפיין משותף חדש

הסטנדאפיסט והשחקן שידובב את דדי החתול, הפרזנטור הכתום המאויר שמככב כפנים של תאגיד המיחזור תמיר בשבע השנים האחרונות, ישתפו פעולה בקמפיין חדש לעידוד מחזור. קטורזה: "בואו כולנו נירתם למהלך החשוב הזה - לשמור על הסביבה והכדור שלנו, למעננו ולמען הילדים שלנו. זה לגמרי בידינו"
מערכת ice |  1
ישראל קטורזה (צילום אביגיל עוזי, יחצ)
הסטנדאפיסט ישראל קטורזה ודדי החתול (בדיבוב ציון ברוך), הפרזנטור הכתום המאויר שמככב כפנים של תאגיד המיחזור תמיר בשבע השנים האחרונות, ישתפו פעולה בפעם הראשונה, במהלך הקורא לתושבים לצאת מהאדישות ולהתחיל למחזר.
על פי נתוני 'תמיר', רק חמישית מהמשפחות בישראל ממחזרות ומטרת המהלך הינה להגדיל את נתוני המחזור של מדינת ישראל. במסגרת הקמפיין ישיק תאגיד המיחזור 'תמיר' מהלך חדשני במסגרתו חברות שקשורות עם תמיר ומיישמות את חוק האריזות הדפיסו סמלי מיחזור על גבי אריזות מוצרים במטרה להסביר לציבור באופן ויזואלי ופשוט לאיזה פח להשליך כל אריזה.
 
רני איידלר מנכ"ל תמיר: "במטרה לעודד עוד ועוד משפחות להצטרף למהפכת המחזור ולהפריד אריזות כבר בבית בדרך פשוטה וברורה, יצרנו סמלים שיש להם משמעות, שנראים כמו פחים קטנים בצבעי פחי המחזור השונים (כתום, כחול וסגול) ומהווים הסברה פשוטה וברורה לאיזה פח מחזור יש להשליך את האריזה. נכון להיום עשרות חברות, ביניהן חברות מהמובילות במשק שמוצריהם נמצאים בכל בית בשימוש יום יומי מסמנות את מוצריהם בסמלי המחזור. אני מודה לחברות על ההצטרפות הוולונטרית שלהן למהלך, שמהווה עוד נדבך במהפכת המחזור שעוברת ישראל וקורא לעוד חברות להצטרף ולסמן את סמלי המיחזור.  תושבי ישראל, עשו מאמץ קטן בבית , תפרידו אריזות  לפחי המחזור השונים, יש לזה תרומה גדולה לסביבה".
ישראל קטורזה: "אני גאה להשתתף בקמפיין החדש של תאגיד המחזור תמיר, ולהיות חלק מהמהפכה הירוקה שעוברת ישראל. בואו כולנו נירתם למהלך החשוב הזה - לשמור על הסביבה והכדור שלנו, למעננו ולמען הילדים שלנו. זה לגמרי בידינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראל אתה מדהים מלך ישראל
    גיסתו 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראל בנאדם מדהים עם לב ענק אוהבים אותך יתותח
    סגור