עסקי ספורט

"מי הזמין שרי?": שחקני מכבי חיפה בקמפיין לוולט, צפו

חברת המשלוחים הודיעה כי היא מתחילה להפעיל את שירותיה גם בכרמל דרך שחקני האלופה - דולב חזיזה, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם וצ'ירון שרי
מערכת ice | 
שחקני מכבי חיפה (צילום צילום מסך)
שירות המשולחים של וולט מגיע לעיר חיפה, ואין דרך טובה יותר להודיע על הבשורה לתושבים מאשר דרך שחקני הקבוצה הבכירה של העיר, אלופת המדינה מכבי חיפה, שהעלתה סרטון פרסומות שהפך במהרה לוויראלי במיוחד בטוויטר, בהשתתפות ארבעה משחקני הקבוצה. 
בסרטון, שהוביל למעורבות גבוהה במיוחד תוך זמן קצר עם לייקים, תגובות ושיתופים רבים, ניתן לראות את כוכבי הקבוצה, הקשר דולב חזיזה והבלם בוגדן פלאניץ', מתמסרים ביניהם במתחם במגרש האימונים של הקבוצה בכפר גלים. לפתע מופיעה תחושת רעב אצל חזיזה, שרוצה להזמין "אוכל מנחם". בשלב הזה, מצטרף לסרטון גם המגן השמאלי של הקבוצה, סאן מנחם. 
בהמשך, מי שעוד מצטרף לסרטון ומשתתף בו הוא שחקן מרכזי נוסף בקבוצה ומי שהיה אחד המועמדים הבולטים לתואר שחקן העונה שחלפה, צ'ירון שרי ההולנדי, שהופיע לאחר שמנחם אמר שהוא רוצה את הפיצה שלו "עם שרי". 
כזכור, מכבי חיפה סיימה את העונה כאלופת המדינה שנה שנייה ברציפות, כאשר היא פספסה הזדמנות להשלים עונה היסטורית עם זכייה בכל התארים, לאחר שהפסידה בגמר גביע המדינה להפועל באר שבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה