שיווק ופרסום

מנכ"ל משרד הפרסום נכנס במאה קמ"ש בכתבת גלובס לשעבר

כתבת הפרסום הבכירה בתחומה פרשה, ויש מי שחיכה להגיד את מה שהוא חושב עליה באמת. "כתבת כוחנית שהתקשתה לקבל את הקידמה ושירתה את המשרדים הגדולים"
מערכת ice |  7
אלון מוליאן (צילום יחצ)
בשבוע שעבר הודיעה כתבת הפרסום והמדיה הוותיקה, ענת ביין, כי היא עוזבת את העיתון הכלכלי גלובס אחרי 20 שנה בתפקיד. ביין נחשבת למוערכת בענף ושני העשורים שלה בתפקיד הכניסו אותה לכל פנה בתחום. מי שפחות התרשם ממנה הוא אלון מוליאן, מייסד ומנכ"ל משרד הפרסום 'טוויסטד', שכתב נגדה פוסט נוקב בפייסבוק שלו.
"ענת ביין, לדעתי, גרמה לענף שלנו – ענף השיווק והפרסום - קודם כל נזק. ובטח שלא עשתה טוב." כותב מוליאן, "לא היססתי להגיד מה דעתי על האישה הלא מקצועית, לדעתי כמובן ולכאורה, שלא לדבר על לא נעימה – לפחות כך הייתה איתי. היו שיעצו לי לסתום, כי מה ״אתה צריך להסתבך איתה?״. וזה בא תמיד עם מבט מלא אימה נוכח האפשרות."
 
מוליאן ממשיך, "נשאלת שאלת האג’נדה שהובילה כוהנת הדור ענת ביין: הייתה כזו? פספסתי? חתומה על איזה שינוי ענפי? מה עולה מהדברים שכתבה עם השנים? מגינת זכויות נשים בקהילה שברובה נשית? אג’נדה כלשהיא בתוך הדבר הזה? לא רק דיגיטל שמיגיטל ומי רב עם מי על מה - ומה עם חינוך השוק, מה עם קידומו של הענף, הדבקת הקצב ביחס למה שקורה בחול?."
מוליאן מדגיש כי הוא מבקר רק את ביין ולא את העיתון גלובס, "״ליידי גלובס״ לעומתה עשה הסטוריה וחסר בנוףהמקומי, בשדה השיח הפמיניסטי-עסקי, המעצים! ושיהיה ברור, אין על גלובס המתחדשת ואני מנוי של העיתון הזה כבר עשרים שנה."
 
לאחר מכן המשיך לכתוב כנגדה, "ענת ביין, היא כתבת כוחנית ושימשה קול ל״משרדים הגדולים״ בענף, הייתה כתבת החצר לכאורה של ראשי המשרדים האלה שביחד הובילו קול ל"שימור" המצב הקיים. לא היה מקום לאיזונים וקולות למשרדים אחרים, לזרמים אחרים, חדשניים יותר, כאלה שמשנים פרדיגמות ועולם. לא היה לכל אלה איזון."
מוליאן אמר, "רשימת הכשלים והמחדלים שלה ארוכה כל כך עד שהחלטתי לוותר עליה. ניתוח התוכן של ״עיתונאית הפרסום המיתולוגית״ מעלה בעיקר שאלות לגבי האופן שבו כולם נתנו לזה לקרות." ולבסוף חתם, "אז לכי לך ענת ביין, את הנזק שלך עשית. לא נתגעגע."
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אלון
    מסעודה 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אלון מוליאן טיפוס פלצן וממורמר, עוד בימיו במקאן היה אידיוט מתוסכל
    סגור
  • 5.
    צודק (ל"ת)
    שליו 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    לצערי בחלק מהדברים הוא צודק. צועקת, ומקדמת את הגדולים
    רני 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ובעיקר קידמה את חבריה במשרדים הגדולים. התנהגה מאד לא יפה לאנשי יחסי ציבור.
    סגור
  • 3.
    צודק ב 10000000000 אחוז (ל"ת)
    שי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    לא שפוי (ל"ת)
    גיא 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בנאדם דוחה ומסכן (ל"ת)
    מוטי 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא,את... (ל"ת)
    שרה 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור