שיווק ופרסום

ענקית הביטוח משנה אסטרטגיה: משרד יחסי ציבור חדש ל-AIG

משרד יחסי הציבור המוביל "אפרתי תקשורת" מצרף לקוח חשוב עם תקציב משמעותי: חברת הביטוח AIG תצטרף למחלקה העסקית של אפרתי בראשות המנכ"ל המשותף איתן שם טוב
מערכת ice | 
איתן שם טוב ומאיה אפרתי אידלסון (צילום אפרתי תקשורת)
חברת הביטוח AIG מצטרפת למשרד יחסי ציבור חדש, ומעתה תקבל ייעוץ תקשורתי-אסטרטגי ממשרד משרד יחסי הציבור "אפרתי תקשורת". AIG תצטרף למחלקה העסקית של "אפרתי תקשורת" בהובלתו של איתן שם טוב, מנכ"ל משותף. את תיק התקציב של AIG באפרתי תקשורת ינהל יועץ התקשורת דורון מוזט.
יפה אפרתי, יו"ר ובעלת "אפרתי תקשורת" מוסרת: "אנו גאים ושמחים להוביל את מערך יחסי הציבור והדוברות של חברת AIG המובילה את שוק הביטוח מבחינת מודעות, העדפה, ומדורגת בצמרת מדד השירות של משרד האוצר כבר 8 שנים ברציפות ומשלמת תביעות הכי מהר בישראל.  אני בטוחה שיחד נצעיד את החברה להישגים ראויים אשר מביאים לידי ביטוי את תפיסתה החדשנית, אנשיה המצוינים ואיכות השירות שמעניקה החברה למאות אלפי לקוחותיה".
יפעת רייטר, מנכ"לית AIG: "משרד אפרתי תקשורת, בראשות יפה אפרתי, הוא המתאים ביותר להוביל את מערך היח"צ של AIG, מבחינת יכולות, ניסיון וה- DNA שלו. שוק הביטוח הוא תחרותי מאין כמותו, ומשרד יח"צ מיומן ומוכשר הוא הכרחי להצלחתנו העסקית, ואני שמחה על הבחירה".
 
משרד יחסי הציבור אפרתי תקשורת הוקם על ידי יפה אפרתי, בעלת החברה המשמשת כיו"ר החברה. מנהלים אותו מאיה אפרתי-אידלסון בעלים ומנכ"לית משותפת ואיתן שם טוב מנכ"ל משותף, מטפל בלקוחות ממגוון תחומים – תאגידים בינלאומיים, תעשייה, היי-טק וטכנולוגיה, בנקאות, פיננסים ושוק ההון, נדל"ן, קמעונאות, צרכנות ולייפסטייל, הנפקות, מיזוגים ורכישות, עמותות ומגזר שלישי. המשרד דוגל בראייה תקשורתית הוליסטית המעניקה מעטפת מלאה של יחסי ציבור מסורתיים לצד טיפול מקיף בעולמות הסושיאל, במטרה לספק ללקוחות ערך מוסף וליווי תקשורתי צמוד ואפקטיבי.
AIG ישראל הינה חברה בתאגיד הביטוח הבינלאומי ומובילה באופן רצוף ומתמשך את מדד איכות השירות בתחום הביטוח של משרד האוצר (על בסיס משוב הלקוחות והיא חברת הביטוח שמשלמת תביעות הכי מהר בישראל). החברה מחזיקה בתפיסת עולם חדשנית של ביטוח בהתאמה אישית מרבית של הכיסוי, התנאים והמחיר, אשר באה לידי ביטוי בזכות טכנולוגיות ניהול מתקדמות.
 
בין לקוחות משרד אפרתי תקשורת, נמנים: תאגיד יוניליוור, בנק מזרחי טפחות, חברת הייזום והבנייה חנן מור, חברות התעשייה רב בריח, חמת ונירלט, קבוצת ח.י יבואנית LG, רשת החשמל והדיגיטל א.ל.מ, HOODIES, איגוד השיווק הישראלי, החברות סיבוס סודקסו, עמותת גדולים מהחיים, קבוצת כדורי ומותג הרכב החשמלי skywell , רשת עצמל'ה, קבוצת מורז צמחי מרפא,  שסטוביץ' - חטיבת מוצרי היוקרה, רשת טבע נאות, FEMINA הלבשה תחתונה ולקוחות רבים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה