שיווק ופרסום

זה משרד היח"צ שילווה את לקסוס ישראל

משרד היח"צ JWPR נבחר ללות את חברת הרכב "לקסוס", כך פורסם הבוקר (שני), ב"לקסוס" מקווים שצעד זה יגדיל את היקף המכירות שלהם בישראל
מערכת ice | 
לקסוס (צילום unsplash)
משרד יחסי הציבור JWPR בניהולו של יוני וולף, והמשנה למנכ"ל אור ניר נבחר להוביל את יחסי הציבור של מותג רכבי היוקרה היפני המוביל - לקסוס (Lexus), כך פורסם הבוקר (שני). לקסוס ישראל בהובלת המנכ"ל דרור גורלניק, מציינת בימים אלה 16 שנים לפתיחת הסוכנות הראשונה בישראל, במהלכן נמכרו למעלה מ-14,800 מכוניות. מכירות המותג הוכפלו בחמש השנים האחרונות, ובשנת 2021 ציינה החברה שיא מכירות של 1,870 רכבים.
 
כחלק מהקמפיין צוות JWPR יקדם את ההתקשרות ואת האסטרטגיה התקשורתית של המותג ויסייע בקידום מכירות הדגמים השונים בישראל. בין הדגמים המשווקים כיום בישראל ניתן למצוא רכבים במגוון הנעות חלופיות, ביניהם – היברידי, היברידי-נטען, וחשמלי.
 
בין הדגמים הנמכרים בישראל: ה- NX 450h+ ההיברידי פלאג אין הראשון של המותג, ה-NX 350h עם מערכת היברידית מדור רביעי עם הספק משופר ב-25% תוך הפחתת פליטת המזהמים ב-10%, הקרוסאובר האורבני UX, ה-LS, ה-IS, ה-RX ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה