שיווק ופרסום

מגישת רשת 13 וציפי רפאלי בקמפיין להנצחת קורבן הרצח

גלית גוטמן, חיים כהן, ציפי רפאלי וידוענים רבים מהשורה הראשונה בישראל יקחו חלק בקמפיין רשת חדש המנציח בברוטליות את האובדן של דיאנה דדבייב - אשר נרצח באכזריות ע"י בעלה
מערכת ice |  1
ציפי רפאלי חוגגת יום הולדת (צילום אור גפן יחצ)

לפני כשנה וחצי, נרצחה דיאנה דדבייב (לשעבר רז) באכזריות ע"י  בעלה, השוטר אמיר רז. מדובר ברצח מזעזע שבוצע ביום שישי ביתי  ושליו בביתם בישוב נעלה, מול ארבעת ילדיה, שנקשרו בחבל ע"י אביהם וצפו בכל המתרחש, הקטן ביניהם היה אז בן פחות משנה, הגדולה ניסתה לקרוא לעזרה אך הותקפה גם היא באלימות ע"י אביה. במקרה הזה הכתובת לא ממש הייתה על הקיר.


דיאנה ז"ל הייתה מנטורית לזוגיות, הצליחה מאד בתחומה והייתה  מוערכת ע"י נשים רבות שקיבלו ממנה חיזוקים ותמיכה לקום וללכת  מזוגיות לא מתאימה ובטח ובטח מזוגיות אלימה.


בקשר שנוצר במקרה באמצעות הפייסבוק חברו יחדיו מריאנה דיין  אחות של דיאנה וכרמל מילנר-סער, בעלת משרד יחסי ציבור ומתמחה  בעבודה מול ידוענים. מה שהתחיל כהצעה של כרמל להעניק את שירותיה למשפחה פרו בונו ולסייע למריאנה לקדם את עמותת "בדרכה" שהקימה לזכר אחותה,  הפך מהר מאד לקמפיין רשת שיזמה והגתה כרמל לכבוד יום הולדתה  של דיאנה וביחד עם מריאנה מוציאה אותו לפועל ביום ההולדת ה-34 של דיאנה ז"ל, שיחול ביום שלישי (23.8).


העמותה שמריאנה הקימה תעסוק להבדיל מעמותות אחרות  שמתמקדות בעיקר במניעת אלימות במשפחה/ מול נשים ובסיוע לנשים  נפגעות אלימות, דווקא במי שנותר מאחור לאחר הטרגדיה, הילדים.  העמותה תפעל כדי לספק מעטפת מיידית ונרחבת ומענה בכל  התחומים לילדים של הנרצחת. מריאנה תביא את ניסיונה בנושא, את  רגישותה ואת הבנתה בצורך של הילדים במעטפת נרחבת בשלל  תחומים מחד ובפעילות סיזיפית ולא פשוטה מול בירוקרטיה ומוסדות  המדינה מאידך, לאחר מקרים כמו זה של דיאנה ז"ל.

הקמפיין שממותג תחת הסיסמה "מנרות יום הולדת לנר נשמה" - אינו בוחל בהדגשה ובהבלטה קיצונית של האובדן והכאב בדרך לפרסום אפקטיבי לעמותה. כאשר במסגרתו כ-30 מפורסמים, יעלו לרשת החברתית ביום ההולדת של דיאנה סטורי  קצר ובו יציינו את נסיבות מותה ואת יום הולדתה וידגיש מה דיאנה כבר  לא תספיק לעשות יותר. לדוגמה: "דיאנה כבר לא תחגוג את ראש השנה עם ילדיה ועם משפחתה. דיאנה כבר לא תיקח את ילדיה להופעה של חנן בן ארי, אותו כה אהבו".
 


בין המשתתפים נמנים: גלית גוטמן, שלום אסייג, אילנית לוי, דידי הררי, ריטה, השף חיים כהן,  ציפי רפאלי, עפר שכטר, סנדרה שדה, שלומי קוריאט, מלי לוי, קווין  רובין, נלי תגר, חנה לסלאו, נועה קולר, ליטל שוורץ, מרינה מקסימיליאן,  דין מירושניקוב, מיכל ינאי ועוד.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לכי לכלא (ל"ת)
    מלי 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור