שיווק ופרסום

שופרסל מתחמשת למלחמה בקארפור: תקציב פרסום העתק עובר משרד

מנכ"ל שופרסל הנכנס, אורי וטרמן, מתכונן למלחמת הסופרמרקטים הגדולה: מינוי חדש של מנהל שיווק והעברת תקציב הפרסום הענק העומד על 120 מיליון שקל לאחר עשרות שנים מאדלר חומסקי ל גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS
מערכת ice |  7
אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל (צילום סיון פרג')
ענקית המזון, שופרסל, מעבירה את תקציב הפרסום מאדלר חומסקי, לאחר תקופה קשה בה חוותה משברים תקשורתיים ועל רקע כניסתן של חברות בינלאומיות שעתידות להעלות את רף הלחצים כמו קארפור. המהלך מגיע גם לאחר שבהנהלה כבר החליפו את מערך השיווק עם מינויו אתמול של זיו קסלמן למנהל השיווק של שופרסל.
על פי הודעת שופרסל, החברה מעדכנת את תקציב הפרסום שלה - אחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל. לאחר עשרות שנים, יוחלף משרד הפרסום אדלר חומסקי במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS.
 
כזכור, מערך הפרסום של שופרסל הורכב זה שנים ארוכות משני משרדי פרסום: גיתם BBDO ואדלר חומסקי. משרד הפרסום גיתם BBDO ימשיך בתפקידו ואף יקבל נתח גדול יותר משהיה עד כה. תקציב הפרסום השנתי של שופרסל מוערך בכ-120 מיליון שקל.
גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS, הוא בעל ניסיון גדול מאד בתחום הקמעונאות בישראל ובין לקוחותיו נמנים הדיוטי פרי, גולף, גולף&קו, עמינח סנטר, אפריל, ועוד.
 
המשרד הוא בין החמישייה המובילה של משרדי הפרסום ונהנה מאמון של חברות בכירות במשק כדוגמת הבנק הבינלאומי, קופ"ח כללית, ביטוח ישיר (תשע), החברה המרכזית ועוד.
אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל מסר: "אני מודה למשרד אדלר חומסקי שתרם רבות במהלך השנים למיצובה של קבוצת שופרסל והיה חלק בלתי נפרד מהצלחתה כמותג המוביל בישראל. לאחר שותפות מוצלחת עם המשרד, שני הצדדים יוצאים לדרך חדשה. אנחנו מעריכים ומוקירים את התרומה ואת שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנים.
כעת, אני מברך את משרד גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS שמצטרף לשורותינו, זאת יחד עם משרד גיתם BBDO שמלווה אותנו מעל ל-30 שנה בתחום הפרסום וימשיך לעשות זאת ואף יורחב פעילותו. אני סמוך ובטוח ששינוי זה יביא את הקבוצה לשיאים חדשים. שני המשרדים הללו יחדיו ידועים בקמפיינים הקריאטיביים שלהם באופן ברור ועקבי ואני מצפה לעבודה פורה ומשותפת".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בושה
    ח 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עובדים בשופרסל מרויחים שכר מינימום, קורעים תחת הנטל, שוברים את הגב והרגליים, חוזרים הביתה מתים!!! ומשרדי הפרסום מרויחים מליונים
    סגור
  • כורעים תחת הנטל
    יחי 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא כפי שנכתב
    סגור
  • 5.
    סופרסל
    אורני 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום להוריד מחירים הם מפרסמים במיליונים נגד חברה חדשה שתקח מאיתנו פחות כסף על מוצרים דומים לעשות חרם על סופרסל עד שיודיעו שאת הכסף של הפרסום המיותר יעבירו לסיבסוד המוצרים שלהם
    סגור
  • 4.
    פייק פרסום
    פרסומוני תחמוני 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל על הפרסום. תשקיעו ביחס ללקוחות. בהגינות. בשקיפות. זה חשוב יותר מפרסום פייק
    סגור
  • 3.
    תורידו מחירים עדיף
    גלעד 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במקום לשלם מיליוני שקלים למשרדי פירסום , תהיו זולים זה הפרסום הכי טוב , מנכלים שמרוויחים מיליונים עם שכל ב ###
    סגור
  • 2.
    במקום לבזבז כסף על פירסום גבוה תורידו מחירים
    מנהל קמפיינים 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    במקום להשקיע מיליונים בפירסום תעשו הורדות מחירים משמעותיות זה הרבה יותר אפקטיבי עכשיו מפירסום מאסיבי
    סגור
  • 1.
    יש לאכוף את החוק
    אזרח רגלי 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני קורא לכל אזרח שחייו וגופו יקרים לו, להתחיל לפעול אקטיבית נגד החזירים הישראלים שטסים על מדרכות להולכי רגל כשהם רכובים על קורקינטים חשמליים, אופניים חשמליים ואפילו קטנועים מונעים בנזין. בשלב ראשון יש להתקשר למוקד 106 של העיר בה אתה מתגורר ולדווח על מדרכות בהן יש את הפרות החוק הרבות ביותר. העיריה כבר תדאג לשלוח פקחים בשעות המתאימות "לעשות קופה" על העבריינים.
    סגור