שיווק ופרסום

ריטה ורמי קלינשטיין גאים: הג'וב החדש של בתם משי

משי קלינשטיין, שנמצאת בחודש השביעי להריונה,  נבחרה לאחרונה להוביל את הצילומים של הקולקציה החדשה של BABE, אתר אונליין המייבא מותגים אוסטרליים לאופנת הריון
מערכת ice |  1
משי קלינשטיין (צילום עדי סולומון)
בספטמבר האחרון הכריזה השחקנית והזמרת, משי קלינשטיין, בתם של רמי וריטה קלינשטיין, בפוסט מרגש שהיא נמצאת בהיריון ראשון. משי, שנמצאת בחודש השביעי להריונה, נבחרה לאחרונה להוביל את הצילומים של הקולקציה החדשה של BABE, אתר אונליין המייבא מותגים אוסטרליים איכותיים ומוערכים הנחשבים לשם דבר בכל הנוגע לאופנת הריון מלאת שיק ומחשבה. 
משי קליינשטיין (30) התחתנה לפני 8 חודשים. מאז, הספיקה השחקנית לצלם שני סרטי קולנוע שנמצאים עכשיו בעריכות: "חשבונות שמיים" ו"הבריכה", ובנוסף השתתפה בעונה השנייה לפרפר נחמד. הצילומים למותג בגדי ההיריון BABE שיתקיימו בשבוע הבא, מגיעים עם יציאתה של משי לחופשת לידה אחרי 311 הצגות של "אפס ביחסי אנוש" שמציגה בבית ליסין.
 
הקמפיין החדש מוערך בעשרות אלפי שקלים ובכך משי מצטרפת לשורה של נשים נהדרות שהובילו את צילומי המותג ושיתופי פעולה עד כה ביניהן: אגם רודברג, טיטי איינאו, שונית חמד, נטלי לוי אהרון, שני כספי, קורל סימנוביץ' ונוספות. 
BABE מותג בגדי ההיריון חדשני ופורץ דרך בכל הקשור לאופנת היריון, במטרה לגרום לאימהות להרגיש ולהיראות נפלא ומלאות בטחון באחת מהתקופות המרגשות ביותר בחייהן. באתר החדש ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים וקולקציות שילוו את הנשים לכל אורך תקופת ההיריון וגם לאחריה, ולכל אירוע בחייהן וללא צורך להתפשר על אופנה, טרנדים ואיכות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משי קליינשיין
    אלונה אלון 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא היית הבת של ? מה היית ? מקבלת
    סגור