שיווק ופרסום

ללא חוקים: מותג תכשיטי יוקרה יוצא בקמפיין ראשון מסוגו

מעבר לפרסום בנכסים הדיגיטליים, יכלול הקמפיין גם פעילויות מיוחדות שמערבת את הקהל הרחב והופכת אותו לשותף פעיל בהתרחשויות, כמו "מצא את המטמון" ברחבי ת"א, קריאה ללקוחות לצלם את עצמן עם התכשיטים ובכך להפוך לחלק מהקמפיין הויזואלי ועוד
מערכת ice | 
מותג תכשיטי האופנה DANON (צילום ליאור קסון)
מותג תכשיטי האופנה DANON (דנון), יוצא ממחר (יום חמישי ה-29.12) בקמפיין מחתרתי נועז, שיערך ברחובות העיר תל-אביב, תחת הכותרת: No Rules. עלות הקמפיין כ-200 אלף שקלים. במסגרת הקמפיין, אנשי צוות ההפקה, הדוגמנים שהצטלמו לקמפיין, הצלם, המאפר ומעצב השיער, יחד עם הנהלת החברה והעובדים, יצאו לרחבי העיר ויתלו מודעות על כ-450 לוחות מודעות בתל-אביב. המודעות יכללו קוד QR שהעוברים והשבים יוכלו לסרוק ובאמצעותו לצפות בסרטון ייעודי של הקולקציה החדשה אותה משיק המותג, קולקציית קפסולה מתריסה ובועטת, שנוצרה בהשראת התקופה.
מעבר לפרסום בנכסים הדיגיטליים, יכלול הקמפיין גם פעילויות מיוחדות שמערבת את הקהל הרחב והופכת אותו לשותף פעיל בהתרחשויות, כמו "מצא את המטמון" ברחבי ת"א, קריאה ללקוחות לצלם את עצמן עם התכשיטים ובכך להפוך לחלק מהקמפיין הויזואלי ועוד. במסגרת הקמפיין תושק קולקציית קפסולה ייחודית - No Rules, המבוססת על התובנה שהלקוחה של היום כבר לא מחפשת רק לקנות תכשיט, אלא שחשוב להיות חלק ממשהו גדול יותר, מעולם שלם של ערכים שמייצגים אותה ושהיא יכולה להזדהות איתם. במובן זה, הקמפיין החדשני של דנון משקף את ערכי החברה ומעביר לקדמת הבמה מסרים כמו Slow Fashion, צרכנות נבונה, שמירה על איכות הסביבה, שוויון, קבלת האחר ופעילות למען הקהילה.
 
לדברי גל דנון, מנכ"ל חברת תכשיטי דנון : "אנו חיים בעידן של שינויים מהירים וקיצוניים: פוליטית, כלכלית, חברתית ואישית. בעולם מבלבל ומתעתע לעיתים הרגשנו שזה הזמן לשבור את הכללים, לצאת מהמוסכמות ולהביא לידי ביטוי את האני מאמין הערכי של המותג שלנו, באמצעות קמפיין שונה, ייחודי ובולט. שאלנו את עצמנו שאלות של כיוון ודרך, שאלנו עד כמה אנחנו רוצים להיות חלק מהמרוץ הקפיטליסטי, איך אנחנו יכולים לעשות יותר למען כדור הארץ, הסביבה והקהילה, עד כמה אנחנו מזדהים עם אידאלים של יופי ואופנה ואפילו עד כמה אנחנו שבויים בנורמות הקיימות לגבי יחסים ואהבה.  את הערכים של המותג אנו מבטאים באמצעות התכשיטים שלנו וכך בחרנו לפתוח את שנת 2023 עם קולקציה חדשה ומפתיעה, שתשנה את הכללים ואנחנו מתרגשים לראות מה יהיו התגובות של הלקוחות שלנו לקמפיין הזה".
דנון הוא מותג תכשיטים ישראלי, שנוסד ב-1975 ע"י משפחת דנון. המותג מייצר את מרבית מוצריו בעבודת יד ישראלית, במפעל בתל-אביב, תוך הקפדה על איכות ללא פשרות ועל טכניקות חדשניות ומסורתיות כאחד. תכשיטי המותג משווקים באון-ליין ולאחרונה פתחה החברה גם רשת חנויות: חנות בקניון עזריאלי תל-אביב וחנות בקניון G בכפר סבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה