שיווק ופרסום

בכירי הפרסום בישראל הכריעו: זה הצוות שייצג את ישראל בקאן

צעירי תעשיית הפרסום התחרו על הייצוג היוקרתי של ישראל בפסטיבל קאן בתחרות Young Lions. לתחרות המקדימה של הבצפר ואיגוד הפרסום הוגשו 25 עבודות ממיטב המוחות הצעירים בישראל, וצוות השיפוט הכריע: זה הצוות שכבר מכין את עצמו לטיסה
מערכת ice | 
פסטיבל הפרסום בקאן (צילום shutterstock)
בפעם השביעית ולראשונה מאז משבר הקורונה, הבצפר ואיגוד הפרסום, הנציגים הרשמיים של פסטיבל קאן בישראל, ערכו את מוקדמות תחרות Young Lions שבמסגרתה נבחר צוות קריאייטיב שייצג את ישראל בתחרות העולמית של פסטיבל קאן לצעירים עד גיל 30.
בתחרות המקדימה נקראו צעירי תעשיית הפרסום להגיש רעיון קריאייטיבי לפעילות פרסומית תקשורתית בנושא משבר האקלים. עבודותיהם אף הוצגו בכנס "משבר האקלים 2050" שנערך במלון הילטון תל אביב בחודש ינואר, ומבקרי הכנס אף דירגו את העבודות והדירוג שוקלל בתוך הציון הסופי שניתן וקבע את זהות הזוכים.
במסגרת נושא משבר האקלים, התבקשו הצוותים לייצר רעיון קראייטיבי שיעורר מודעות לנושא ספציפי הקשור במשבר המהווה סכנה כלל עולמית ויניע את קהל היעד למעורבות פעילה לטובת אקלים כדור הארץ, וכל צוות הוזמן להגיש כמה עבודות ורעיונות שירצה. לאחר שיקלול דירוג השופטים ומבקרי הכנס, נבחרו ארבע עבודות לעלות לשלב הגמר: "ביצת KindEarth" של אילון עמרם ורעות קדמון ממשרד הפרסום אדלר חומסקי, "דירות על הים" של רומי פורת ורועי לינדנבוים ממשרד הפרסום מנצ', ו-"The World-CUP" ו-"The Fluffy Doll" של נעמה הראל ותומר אטל ממשרד הפרסום ליאו ברנט ששתיים מעבודותיהם עלו לשלב הגמר.
 
בצוות השופטים לקחו חלק ליאור נויפלד מראובני פרידן, אבי ענבר מDealhub, ענת יצחקי עבו מבאומן בר רבינאי, גולן נוחיאן מ Believe, אור לביא ממנצ', מוטי רובינשטיין מבריקמן, ארז מיטל מלעומק התודעה, עופר גולן, יובל פרחי מאדלר חומסקי, דולב משה מ-Fresh ואורי חסון ממקאן ת"א, ולאחר דיונים סוערים בשלב הגמר בהם זהותו של הזוכה נקבעה על חודו של קול, זכתה עבודתם של נעמה הראל (בוגרת קורס קופירייטינג של הבצפר) ותומר אטל ממשרד הפרסום ליאו ברנט, The Fluffy Doll.
ברעיון שהציעו דיברו על שימוש בחומר מקורי במיוחד ורתמו אותו למאבק במשבר האקלים – המוך שנפלט ממייבשי הכביסה במהלך תהליך הייבוש. הראל ואטל הציעו כי יחד עם מייבשי הכביסה מתוצרת סמסונג יקבלו הצרכנים את הבובה הייחודית אשר ריקה ממילוי, והם ייקראו למלא אותה במוך יחד עם ילדיהם וכך ייצרו בובות מהחומר המקורי וכך ייצרו שיח ויסבירו לדור הצעיר על חשיבות המאבק במשבר האקלים.

צוות שיפוט מוקדמות יאנג ליונס. צילום: יובל אורן הבצפר 
תומר אטל ונעמה הראל, ממשרד הפרסום ליאו ברנט - הזוכים, יטוסו לפסטיבל קאן שיתקיים בחודש יוני וייצגו את ישראל בתחרות Young Lions 2023.
"הבצפר" - בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל הוקם בשנת 2001 על ידי משרדי הפרסום הגדולים והמובילים בישראל במטרה להכשיר עובדים ולשלבם בענף הפרסום. הבצפר משמש כמוסד הלימודים של תעשיית הפרסום הישראלית ובו ניתנת הכשרה מקיפה בכל תחומי הקראייטיב, השיווק ובמקצועות הדיגיטל ויחסי ציבור ודוברות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה