שיווק ופרסום

הזמרת אודיה מרגשת: "השם נתן לך כוחות ותעצומות נפש לעבור את שעברת"

הכוכבת הצטלמה לקמפיין החדש של רשת "סקופ" ועל הסט היא פגשה את אדר כהן, שניצלה מתאונה קשה במקסיקו, בינואר האחרון, שם איבדה את ידה במהלך טיול עם חברים
מערכת ice |  2
אודיה בקמפיין לרשת סקופ (צילום בר שני)
הזמרת והיוצרת אודיה אזולאי התייצבה בחמישי האחרון על סט צילומים לא שגרתי שנערך במנחת מסוקים, לצילומי קמפיין אביב קיץ 2023 של רשת SCOOP. לצידה של אודיה דגמנה אדר כהן (25), מעצבת שמלות ערב מאשדוד, שניצלה מתאונה קשה במקסיקו, בינואר האחרון, שם איבדה את ידה במהלך טיול עם חברים.
את יום הצילומים החלה אודיה בתפילת הודיה, כשהיא אוחזת בספר תהילים אישי אותו דאגה להביא מהבית. על הסט, סיפרה כי אומנם המוזיקה היא ליבת העשייה שלה, אך כילדה חלמה להיות דוגמנית.....והינה היא מגשימה! עוד שיתפה כי בקרוב היא הולכת להופיע בלייב פארק ראשון לציון בהופעה יוצאת דופן, שתיערך ב15/4, שם תחשוף בפני קהל המעריצים שלה שירים חדשים.
 
על הסט פגשה אודיה לראשונה את אדר כהן שסיפרה לה על התאונה הקשה שעברה במקסיקו, בעוד אודיה דאגה לחזק אותה באמונה: "השם נתן לך כוחות ותעצומות נפש לעבור את שעברת, להינצל ממוות ולהגשים את עצמך. תראי איפה את עומדת היום? בליבו של סט צילומים לקמפיין אופנה, היית מאמינה?".
לקראת סוף הצילומים בכירי הנהלת רשת SCOOP בניהם פרדי אינסאנז – מבעלי החברה שהגיעו לבקר על הסט עם עוגת יום הולדת, זר בלונים ופרחים לרגל חגיגות ה25 של אדר, שציינה יום קודם. מי שהייתה אמונה על השירה, היא לא אחרת מאודיה. פרדי אמר לאדר: "יש בנו שמחה גדולה על הצטרפותך למשפחת סקופ, את מביאה איתך המון אנרגיה חיובית ואופטימיות, את דוגמא ומודל לכל אחת, ואנחנו מאחלים לך הרבה מזל וטוב". בתום הצילומים אודיה חשפה סוד כמוס, שמתוכנן לה השבוע מסיבת נשף פורים והיא תתחפש למלכת השלג!
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השם לקח לה את היד
    ישראל 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ככה
    סגור
  • 1.
    ???
    ??? 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שניתחו וחיברו לך את היד החלטת להוריד אותה????
    סגור