שיווק ופרסום

מירי בוהדנה מסירה שיער בקמפיין חדש בעלות 3 מיליון שקל

מנחת הטלוויזיה והדוגמנית מירי בוהדנה נבחרה כפרזנטורית בינלאומית של המותג 'אפיליידי' לרגל השקת מכשירי לייזר  בייתים להסרת שיער. הקמפיין בכיכובה של בוהדנה יעלה בערוצים המובילים, שלטי חוצות ועוד בתקציב הנאמד בכ-3 מיליון שקל 
מערכת ice |  2
מירי בוהדנה (צילום גלית ורטהיים)
מנחת הטלוויזיה והדוגמנית מירי בוהדנה נבחרה כפרזנטורית של המותג אפיליידי, לרגל השקת מכשירי לייזר ביתיים להסרת שיער.
הקמפיין בכיכובה של בוהדנה צפוי לעלות במהלך חודש יוני הקרוב, בהשקעה הנאמדת בכ-3 מיליון שקל, ויכלול בין היתר: תשדירים בערוצים המובילים 12, 13, 14, שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה של המותג.
 
בוהדנה תצטלם בקמפיין החדש לצידה של ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור, שנבחרה לכהן כיועצת רפואית של חברת אפיליידי והיא תוביל את הקמפיין בהיבט המקצועי, המדעי ופיתוח המוצרים תוך תמיכה מבוססת במחקרים.
בוהדנה מנחה את תוכנית הבישול "משחקי השף" כבר מזה 6 עונות ברציפות. מי שהיתה מלכת יופי בעברה, הובילה לא מעט קמפיינים לרשתות אופנה, בניהם: לנעלי טו גו, אייס, אריסטו שמט תכשיטי רויאלטי ועוד. בין  השאר מופיעה בפרסומים של מד"א, שם היא מתנדבת. זהו הקמפיין הראשון של בוהדנה לחברת ביוטי כמו אפילידיי. 
מירי בוהדנה מסרה על הבחירה בה: "עשיתי המון קמפיינים בחיי, אבל אני שמחה על הבחירה בי להשקת מוצרי לייזר בייתים להסרת שיער. אני כאישה שמחה לגלות שהמכון מגיע הביתה, כי אין דבר יותר מתסכל מכניסת הקיץ והצורך בהסרת שיער לצמיתות. בעולם שבו הכל כאן ועכשיו, הפתרון של אפיליידי הוא פשוט גאוני".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להבית כנראה אישה לא אמינה .כדאי שתיבדקו לעומק
    יוסף 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור מה האמינות של תוצאות המחקרים המדוברים. האם בשביל בצע כסף הכל עובר? חבל על בוהדנה שהיא בחורה טובה וחרוצה ולא אופורטוניסטית
    סגור
  • 1.
    מירי בוהדנה את מדהימה ומצליחה וכל שתבחרי את תצליחי כי א (ל"ת)
    אתי אסתר אמר 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור