שיווק ופרסום

מחפשים עבודה? אולג'ובס משיקה קמפיין וכלי AI שיעזור לכם

אתר הדרושים הגדול בישראל, Alljobs, מודיע על השקת קמפיין חדש בשיתוף משרד הפרסום מנצ'. הקמפיין החדש עוסק באפשרויות הרבות שניצבות בפני העובדים בישראל כיום
מערכת ice | 
קמפיין Alljobs (צילום צילום מסך Alljobs)
אתר הדרושים הגדול בישראל, Alljobs, מודיע על השקת קמפיין חדש בשיתוף משרד הפרסום מנצ'. הקמפיין החדש עוסק באפשרויות הרבות שניצבות בפני העובדים בישראל כיום. המסר של הקמפיין פשוט: עובדים לא צריכים להתפשר על מקום העבודה, אלא הם יכולים לבחור וליהנות ממבחר המשרות והדירות שהחברה מספקת.
לצד זה, החברה השיקה לאחרונה מערכת AI שמגדילה את הפוטנציאל להתקבל לעבודה, סיוע בכתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות ומבחנים, הכשרות והסבות מקצועיות, מתחם שכר שמציג את השכר הממוצע לכל תפקיד וכן קורסים לשיפור אנגלית מקצועית. המסר המרכזי הוא שמקום עבודה ניתן לעזוב, אבל צריך לדעת לבחור נכון.
את הקמפיין ביים אדם סנדרסון, בנו של דני סנדרסון עם חברת ההפקה מי אלמה. הקמפיין החדש יקודם בשבועות הקרובים בפלטפורמות השונות, בהם: קשת 12, יוטיוב, פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, Ynet, GoogleDiscover, Google Search.
 

סמנכ"לית השיווק והתוכן של החברה, הילה מוסקל, מסרה: "עם קרוב למיליון גולשים בחודש ולמעלה מ-30 אלף משרות בכל רגע נתון, AllJobs היא הפלטפורמה הגדולה בישראל לא רק לחיפוש עבודה, אלא בעיקר למציאת עבודה. אנו היחידים שמציעים מעטפת שלמה של שירותים נלווים עם מטרה אחת: לעזור לגולשות ולגולשים שלנו לבחור נכון". עוד ציינה מוסקל כי "Hi AI – פיצ'ר הבינה המלאכותית שהשיקו ב-AllJobs נהנה מביקוש גבוה ומסייע לגולשים להגדיל את סיכוי הקבלה שלהם למשרות המופיעות באתר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה