שיווק ופרסום

אסי כהן ועלמה זק ממציאים מחדש את הטורטלים | פרסומת השבוע

אחד המערכונים האהובים בשנים האחרונות בטלוויזיה חוזר שוב בפרסומת חדשה. מאחורי הקלעים של פרסומת "הטורטלים" של מאוחדת
מערכת ice | 
הטורטלים בפרסומת למאוחדת (צילום יחצ)
כוכבי ארץ נהדרת ממלאים את הטלוויזיה בשלל פרסומות, מאלי פיניש וזרחוביץ', דרך ליאת הר-לב ואפילו אייל קיציס. הקומיקאים והשחקנים הפופולריים של התכנית בהחלט עושים את העבודה. מי שהלך על בטוח זוהי קופת חולים מאוחדת שרכשה את הזכויות על דמויות משפחת "הטורטלים" בכיכובים של אסי כהן ועלמה זק המצוינים.
הפרסומת החדשה של מאוחדת, שנעשתה ע"י משרד הפרסום LEAD OGILVY, מביאה את הטורטלים לסיטואציה חדשה ומעניינת.
דבר המשרד 
הבריף ביקש להדגיש את העובדה שבמאוחדת לא עולים באונליין מול רופא גנרי אפשר להיפגש עם הרופא/ה האישי/ת, שמלווה אותך ומכיר אותך. כשהטורטלים מוצאים את עצמם עם ילד חולה בריזורט בחו"ל, הם לא מסתפקים ברופא המקומי ודורשים את הטוב ביותר – הרופא האישי. רק שכל אחד מהם מתמודד עם המצב בצורה שונה.
שורת מחץ: לא צריך לחכור מסוק. הרופא האישי שלך זמין גם באונליין.
 הפרסומת החדשה של מאוחדת עם "הטורטלים" (קרדיט יח"צ)
סיפור מבניית הקמפיין 
כדי לעשות רוח של מסוק בבריכה היו צריכים שני אנשי צוות שעמדו עם מאווררים של טרקטורון מעופף על הגב!!!
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
להעביר תחושה של ריזורט מפנק באי אקזוטי, בלי לצאת מישראל
 
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
למה לחכור? מה אתה רץ וחוכר?
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
מעבר למקצוענות העל של אסי ועלמה, הרופא האוסטרלי התגלה כבחור חביב ומנומס
קרדיטים 
מנהל שיווק ודיגיטל: יוסי זיגמון
מנהלת פרסום: לילי טל
סמנכ"ל קריאייטיב עידן רגב
מנהלת קריאייטיב מאיה פלר
קופי יהודה פז
ניהול לקוח נועה שוחט, ולרי ליטינסקי
במאי רני כרמלי
חברת הפקה MIALMA
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה