שיווק ופרסום

ליהוק מפתיע: אמו של כוכב "חתונה ממבט ראשון" קוטפת קמפיין

קמפיין ראשון למשתתפת מהעונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון" - אך לא מדובר באחת מהכלות. אמו של יוסי עזרא, אייריס, מככבת כעת המסכים שלכם בפרסומת החדשה של "משען"
מערכת ice |  2
יוסי וחן, חתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)
אין זה חריג שיוצאי התוכנית "חתונה ממבט ראשון" זוכים לככב בקמפיינים שונים לאחר השתתפותם בסדרה, אך השבוע נודע כי זו דווקא אמו של אחד ממשתפי העונה הנוכחית היא זו שזוכה כעת לככב על מסכי הטלוויזיה שלנו. האם המדוברת היא אייריס - אמו של יוסי עזרא ששודך לחן דריקס.
אף שעזרא חטף לא מעט אש בפרק החתונה שלו על כך שאמר שאינו אוהב שמנות, אמו אייריס, אמריקנית גרושה, דווקא הצליחה לעורר את אהבהת הצופים. לפי TMI, שלשום חדי ההבחנה יכלו לשים שבפרסומת החדשה של בית הדיור המוגן "משען" מככבת לא אחרת מאשר אייריס. 
 
בעת זו לא ידוע אם אייריס גויסה לקמפיין אחרי או לפני שידור התוכנית, אך אין ספק כי אנו שמחים לראות אותה שוב על המסך. כאמור, בנה הצליח לעורר את זעם הביצה והצופים בבית אחרי שטען בפני המלהקים העונה שהוא לא אוהב שמנות או מתולתלות. למזלו, הוא שודך לחן דריקס והיא התחבבה עליו מייד.
 
עזרא הוא לא המשתתף היחיד העונה שחטף אש. גם משה ספג לא מעט ביקורות על הרקע הקשוח ממנו הגיע. לאחר זמן מה אמו הגיבה לכך ואמרה: "הבעיה מתחילה במקום שבו מסתיימות הדעות ומתחילות המילים הקשות, התיוגים והסטיגמות ובעיקר האי דיוקים (ילד ממשפחת רווחה או ערס)... נכון שמשה עבר ילדות לא פשוטה בלשון המעטה, אך אני כבר כשהיה בן 5 גידלתי, טיפחתי, דאגתי לרווחתו החומרית ובעיקר קיבל את האהבה והחום לה היה זקוק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חתונה ממבט ראשון
    שירה 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתהיה בריאה ושלמה
    סגור
  • 1.
    זה קרה בגלל הדיקטטורה שעבר החוק עילת הסבירות
    רונן 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד אמר שזה קרה בגלל בדיקטטורה
    סגור