שיווק ופרסום

170 משרדים ב-150 מיליון שקל: מרכז העסקים החדש בראשל"צ

מתחם גיגיס הושק לאחרונה בטקס חגיגי בראשון לציון. קבוצת שפונדר פדלון דיווחה על שיווק של 170 משרדים במתחם ב-150 מיליון שקל. בין העסקים שיאכלסו את המתחם: מכבי שירותי בריאות, טולמנס, אניס מטבחים ועוד
מערכת ice | 
מתחם גיגיס (צילום שפונדר פדלון הדמיה)
כשנה בלבד אחרי שהוכרז על הקמתו של מרכז גיגיס בראשון לציון, בסוף השבוע האחרון נחנך המתחם באזור התעשייה המערבי בעיר, בסמוך לסינמה סיטי. המתחם כולל כ-37,000 מ"ר למרות מסחר, משרדים ומרפאות.
בשפונדר פלדון הודיעו כי שיווקו כ-170 משרדים במתחם בהיקף של כ-150 מיליון שקל, ובקרוב יתאכלסו בו מכבי שירותי בריאות, טולמנס, מטבחי ונטה קוצ'ינה, אניס מטבחים, מרפאות רונית רפאל ועוד. 
 
לאירוע קביעת המזוזה וגזירת הסרט שערך היזם גיגי שפירא, הגיע ראש העיר רז קינסטליך, סגן ראש העיר אסף דעאבול, בכירי חברת שפונדר פדלון, שותפים נוספים, בעלי עסקים ורוכשים שקנו נכסים או שכר בפרויקט. 
המשרדים שבנתה ושיווקה חברת שפונדר פדלון, נמכרו בגמר מלא ואיכותי, בהתאמה אישית ובגדלים של החל מכ-25 מ"ר ועד כ-150 מ"ר. בין החברות שרכשו משרדים - חברת פרופיט שירותים פיננסיים מקבוצת פסגות שרכשו 225 מ"ר, וחברת  חינאווי, רשת סופרמרקטים מהבולטות בישראל שרכשה כ-200 מ"ר למשרדי ההנהלה.
את המתחם תכננו האדריכלים דוד בכר ולארי טולדו ואת תכנון הפנים בבניין המשרדים של קבוצת פדלון שפונדר ביצעו אדריכל משה חכמון ומעצב הפנים אושיר אסבן.

רועי פדלון, גיגי שפיא ורז קינסטליך. באדיבות מרכז גיגיס
עידו פדלון, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת שפונדר פדלון, מסר: "מדובר בפרויקט עם מורכבות הנדסית גדולה. אך בזכות היכולת ההנדסית והמקצועית הגבוהה של החברה וסיוע ושיתוף פעולה מלא מגיגי שפירא כמו גם עיריית ראשון לציון צלחנו את האתגרים שעמדו בפנינו. ניתן לראות לא מעט בעלי מקצועות חופשיים וחברות שהגיעו לכאן מהאזור על מנת לשדרג את שטחי התעסוקה שלהם ומקום העבודה למשרדים חדשים בגמר מלא".
ראש העיר רז קינסטליך הוסיף: "כהנהלה חדשה בראשון לציון אנו מברכים ומקדמים כמה שיותר, יזמים שרוצים לקדם פרויקטים מוצלחים כמו מתחם גיגיס המבקשים לייצר כמה שיותר מקומות תעסוקה בעיר עבור התושבים שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה