שיווק ופרסום

לקראת ראש השנה: זו המתנה שמציעים לכם קניוני עזריאלי

רשת קניוני עזריאלי מציעה גם השנה לקראת החגים, זו השנה השמינית, את גיפטקארד טיים, כרטיס התקף לכלל קניוני הקבוצה עם למעלה ממאה מותגים
מערכת ice | 
גיפטקארד (צילום יח"צ עזריאלי)
ראש השנה מתקרב ואתם מחפשים מתנה לחג ליקרים לכם? אם שופינג זו אופציה, רשת קניוני עזריאלי מציעים לכם גם השנה את גיפטקארד עזריאלי טיים תחת הכותרת "קחו קצת זמן לעצמכם".
המיתוג יושב על התובנה שבמציאות של אורח החיים העמוס חייבים לקחת הפסקה ולעשות משהו עבור עצמנו. הגיפטקארד מציע חוויה שהיא פסק זמן מהיום-יום האינטנסיבי ולהגיע לכמה שעות של כיף בקניוני עזריאלי, מתנה שהיא בילוי.
 
קניוני עזריאלי השיקו את הגיפטקארד לפני כ-8 שנים, כרטיס התקף לכלל קניוני הקבוצה ובו יש מגוון ענק של למעלה מ-100 מותגים ישראלים ובינלאומיים מסגמנטים שונים: הסעדה ובילוי, אופנה, הנעלה וקוסמטיקה כמו mac, & other stories , story, COS, מיננה, שילב, M&H, KIKO, אדידס, שופרא, מנגו, עדיקה, אפריל, ארקפה, מתוקה, פריים ועוד.
את הכרטיס החגיגי ניתן להשיג בעמדות הרכישה בכלל קניוני עזריאלי בין התאריכים: 10-15/9. בנוסף, ניתן יהיה להזמין את הגיפטקארד גם באפליקציית המשלוחיםWolt  בין התאריכים 3-15.9. כן יהיה ניתן לרכוש את הגיפטקארד כשובר דיגיטלי דרך עזריאליקום, אתר הסחר של הקבוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה