שיווק ופרסום

יוזמה מבורכת: יום ספורט לילדי העוטף במלונות ים-המלח

כשישה מרצים מקמפוס וינגייט במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט, יחד עם סטודנטים ואנשי צוות מתחום הספורט והכושר, יצאו היום (יום ג')  ליום שלם לים המלח, שם שוהים ילדי העוטף והדרום

מערכת ice | 
לוינסקי (צילום לוינסקי ווינגייט)
כשישה מרצים מקמפוס וינגייט במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט, יחד עם סטודנטים ואנשי צוות מתחום הספורט והכושר, יצאו היום (יום ג')  ליום שלם לים המלח, שם שוהים ילדי העוטף והדרום.
מטרת הצוות היא להעביר יום ספורט עתיר הפעילויות והפעלות שיאפשרו להם, אולי קצת, לשחרר לחצים ולעשות להם כיף. הצוותים התחלקו בשלושה בתי מלון: הואזיס, הרודס ולאונרדו קלאב.
כידוע, ספורט מהווה הקלה מיידית לצד שיפור לטווח הארוך.
15 מחקרים שבחנו את ההשפעה של פעילות גופנית על רמת החרדה מצאו בין היתר כי פעילות גופנית בעצימות גבוהה (למשל ריצה) יעילה יותר בהפחתת חרדה בהשוואה לפעילות בעצימות נמוכה (כמו הליכה או אימוני גמישות).
 
עבור אלו שביצעו פעילות גופנית בעצימות גבוהה, ההפחתה ברמות החרדה המשיכה להתבטא גם לאחר מספר חודשים מתקופת האימונים. יש לציין כי האימונים במחקרים לא היו ארוכים במיוחד, הם נעו בין 20 ל-30 דקות והתבצעו בין פעמיים לשלוש בשבוע.
אם אתם מרגישים מוצפים על ידי חרדה, ייתכן שתתקשו למצוא מוטיבציה לקום ולהתעמל. יחד עם זאת, אם אתם מסוגלים לכך מבחינה פיזית, כדאי שבכל זאת תיתנו לזה צ'אנס. ההשפעה של פעילות גופנית על רמות הסטרס שלנו היא כמעט מידית, ומלבד לנעול נעלי ספורט - לא צריך כמעט דבר מעבר כדי לצאת להליכה קצרה (אם אפשר בטבע, מה טוב).
כמובן שאם אתם מתמודדים עם חרדה בעוצמה גבוהה או הפרעת חרדה מאובחנת חשוב לבקש עזרה גם מגורם טיפולי מוסמך, אבל העדויות המחקריות ברורות ומראות שפעילות גופנית, בין אם בפני עצמה ובין אם בשילוב עם טיפולים אחרים, יכולה להוות דרך אפקטיבית להתמודדות עם חרדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה