קריירה ולימודים

משרד הבריאות פונה לציבור: "נדרש לגייס, לקלוט ולהרחיב את ההיצע"

משרד הבריאות מפרסם מתווה לגיוס מטפלים בתחום בריאות הנפש בתשלום, באמצעות קופות החולים והמרכזים הרפואיים לבריאות הנפש ומרכזי החוסן

מערכת ice | 
אוריאל בוסו (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
היום, (שני) מפרסם משרד הבריאות מתווה לגיוס מטפלים בתחום בריאות הנפש בתשלום, באמצעות קופות החולים והמרכזים הרפואיים לבריאות הנפש ומרכזי החוסן המתאים למטפלים שהעניקו טיפול מתחילת המלחמה בהתנדבות וכן מטפלים נוספים שיצטרפו לקופות החולים ולמרכזים הרפואיים, כחלק מנותני השירותים מטעמן.
מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של אר״ן נפשי שלא היה כדוגמתו בעשרות השנים האחרונות במדינה מערבית. מאז תחילת המלחמה פועל משרד הבריאות על מנת לתת מענה ייעודי ומותאם לכלל צרכי האוכלוסייה.
זאת באמצעות המרכזים הרפואיים לבריאות הנפש, קופות החולים, מרכזי החוסן ועמותות הנתמכות על ידי המשרד. יחד עם המענה של משרד הבריאות הגיעו אלפי מתנדבים מתחום בריאות הנפש לעזור בימים הראשונים של המלחמה. על מנת להמשיך ולתת מענה נפשי מיטבי וכן להרחיב את המענה, בשעה קשה זו וגם לאחריה, נדרש לגייס, לקלוט ולהרחיב את היצע המטפלים במערכת הציבורית.
החל מתחילת המלחמה, ארגונים ועמותות רבות התגייסו למען תושבי ישראל בכלל ומפוני העוטף והצפון בפרט וביצעו יעוף רפואי ופסיכולוגי בחינם על מנת לסייע לכולנו לצלוח את התקופה הזו על הצד הטוב ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה