שיווק ופרסום

בשורה לחרדים: ההלכה מאשרת - מכשירי שמיעה מותרים בשבת ובחג

המוצרים של רשת שטיינר מבית חברת סונובה המיובאים בלעדית על ידיה, הם הראשונים בישראל שקיבלו את האישור ההלכתי מהדרין. הרב יוסף הילדסהיימר, רב בודק במכון הטכנולוגי: "האישור ההלכתי ייתן מענה לפונים רבים שזקוקים למכשירי שמיעה"
מערכת ice |  1
מכשיר שמיעה (צילום ויקיפדיה)

רשת שטיינר מכשירי שמיעה חברת בת של סונובה ישראל, היבואנית הבלעדית בישראל של מכשירי השמיעה של חברת סונובה, קיבלה בימים אלה את אישור המכון להלכה לשימוש בעשרות דגמי מכשירי שמיעה של סונובה בשבת ובחג. מדובר במכשירי השמיעה היחידים בישראל שיש להם את אישור המכון להלכה. 
מדובר בבשורה משמעותית עבור אוכלוסיית לקויי השמיעה במגזר הדתי, שיוכלו מעתה להשתמש גם בשבת ובחג במכשירי השמיעה, בעזרת תכנות המכשירים בסניפי שטיינר מכשירי שמיעה לתוכנית שבת. המכון המדעי הטכנולוגי הוקם על מנת להתמודד עם השאלות והבעיות ההלכתיות הסבוכות והמורכבות, אשר מתעוררות עם שילוב חיי היום יום במוצרים טכנולוגיים רבים במקביל להתפתחות המואצת של ענפי המדע וטכנולוגיה בכל תחומי החיים.

Audeo Life (צילום: סונובה)
יוסף הילדסהיימר, רב בודק במכון הטכנולוגי להלכה: "אנחנו שמחים לבשר לציבור החרדי כי לאחר מאמצים רבים, חברת סונובה קיבלה אישור הלכתי מהדרין לשימוש במכשירי שמיעה בשבת ובחג לעשרות דגמי מכשירים. האישור ההלכתי ייתן מענה לפונים רבים שזקוקים לכך ואנו מודים על הזכות לקחת חלק בעשייה הברוכה הזו ולתת מענה לציבור המהדרין הנזקק למכשירים אלו". 
אריק שטיינר, מנכ"ל שטיינר מכשירי שמיעה מבית סונובה: "כחברת מכשירי השמיעה המובילה בישראל חשוב לנו מאד להנגיש את השימוש במכשירי השמיעה שלנו לכל קבוצות האוכלוסייה. בשנתיים האחרונות פעלנו מול המכון להלכה על מנת לתכנן וליישם את השינויים הטכנולוגיים הדרושים לצורך הנגשת מכשירי שמיעה שלנו גם לציבור החרדי. אנו מודים למכון ושמחים וגאים על כך שאחרי מאמצים רבים קיבלנו את אישור המכון להלכה לשימוש במכשירי השמיעה של סונובה גם בשבת וחג".
 
"אני מזמין את הציבור החרדי להגיע למכוני השמיעה של "שטיינר" ולסוכנים המורשים שלנו ברחבי הארץ על מנת לאפשר לכם למלא אחר המצוות ולשמוע כיאות בזמן תפילות, בעת לימוד בכולל, בזמן תקיעת שופר ובשגרת היום בכלל", שטיינר מסכם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רותי לוינסון מכשירי שמיעה
    הממליץ 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכולה להכווין במידה ויש בעיות שמיעה
    סגור