שיווק ופרסום

אליאנה תדהר בצעד חושפני: זה מה שעשתה בזמן ההיריון

במסגרת הקמפיין החדש של חברת "דלתא", השחקנית והזמרת אליאנה תדהר מציגה בטן הריונית ומדגמנת מגוון פריטי ביגוד המותאמים לעונה הקרירה. אלו פריטי הביגוד החדשים שמשווקת רשת "דלתא"
מערכת ice | 
אליאנה תדהר (צילום דור דימנט)
במסגרת הקמפיין של רשת ההלבשה התחתונה המובילה "דלתא", השחקנית וכוכבת הילדים אליאנה תדהר אשר מהווה הפרזנטורית של החברה המדוברת, חושפת בטן הריונית עם מגוון פריטי ביגוד שונים. כידוע, זהו הריונה הראשון של השחקנית אליאנה תדהר אשר מצפה לבן עם בעלה הזמר והשחקן לי בירן.

על רקע הירתמות השחקנית וכוכבת הילדים למאמץ המלחמתי וקיום הופעותיה למפונים השוהים במלונות שונים באילת, ים המלח ובמרכזי כינוס אחרים בצפון ובמרכז, בימים אלו תדהר מצטלמת לקמפיין חדש של קולקציית "דלתא". במסגרת הקמפיין, משווקת החברה את מגוון פריטי הלבוש החדשים המותאמים לעונת החורף הקרירה להריוניות.
כזכור, בשנת 2021, מערכת ice בחרה בפרסומת של דלתא "סופטי זון" בכיכובה של השחקנית וכוכבת הילדים אליאנה תדהר. אותה פרסומת מצליחה, הופקה על ידי משרד הפרסום המוכר "אדלר חומסקי" כאשר התקציב שיועד לכל הקמפיין הסתכם על 3 מיליון שקלים.
כידוע, דלתא הינו בין מותגי ההלבשה התחתונה המובילים בישראל. רשת הביגוד הוקמה בשנת 1975 ובימים אלו, חברת "דלתא" מפתחת, מעצבת, מייצרת ומשווקת את פריטי הביגוד השונים שברשותה ל-20 מדינות ב-4 יבשות שונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה