שיווק ופרסום

דירוג משרדי הפרסום: הגדולים בישראל לשנת 2023 נחשפים

הדירוג השנתי על פי נתוני יפעת למשרדי הפרסום בלי נתח הדיגיטל, מביא הפתעה במקום השלישי עם התברגותו של גליקמן-שמיר-סמסונוב בצמרת. מי הם משרדי הפרסום המובילים השנה ומה היה המצב לפני 20 שנה?
מערכת ice | 
משרדי הפרסום הגדולים בישראל לשנת 2023: (צילום freepik, shutterstock)
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום (ראשון) בתום שנת 2023 ניתן לבחון על פי המדד מי הם משרדי הפרסום הגדולים בישראל, ולהשוות זאת גם להתפתחות של משרדים ב-20 השנה האחרונות.
יש לציין שנתח הדיגיטל המהווה נדבך משמעותי בעולם הפרסום לא נמדד ביפעת, כך משרדים כמו מקאן וגיתם החולשים על אחוזים ניכרים בפרסום בדיגיטל לא נמדדו בעולמות הנ"ל, ובדירוג כולל היו מטבע הדברים בצמרת.
הדירוגים השנתיים של קבוצת יפעת מבוססים על הסיכומים השנתיים של יפעת בקרת פרסום לאורך השנים, והדירוגים מתייחסים למשרדים מסחריים בלבד. זו הסיבה שלשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) אינה מופיעה בטבלת הדירוגים. יש לציין שהדירוגים ביפעת אינם מייצגים באופן אחיד את אמצעי המדיה השונים ואת היקפי הפעילות של משרדי הפרסום כיום.
 
מעניין לבחון את השינויים בטופ צמרת משרדי הפרסום במהלך השנים. בשנת 2003, היה אז מקאן-קשר-בראל בראש הרשימה, כאשר במקום השני ניצב משרד שלמור-אבנון-עמיחי Y&R ובמקום השלישי באומן-בר ריבנאי. אחריו: ראובני פרידן IPG וסוגר את החמישייה: אדלר-חומסקי & ורשבסקי.
וכעבור 20 שנה?
על פי הטבלה במחירי יפעת הלא מפוקטרים לשנת 2023 - אלה משרדי הפרסום המובילים בישראל: במקום הראשון משרד מקאן שכבר עשור שומר על מקומו בטופ צמרת משרדי הפרסום בישראל. אחריו במקום השני: אדלר חומסקי & ורשבסקי, במקום השלישי מתברג לראשונה לצמרת: גליקמן-שמיר-סמסונוב (PUBLICIS). במקום הרביעי: ראובני פרידן IPG, אחריו: גיתם BBDO. צמוד אליו במקום השישי: באומן בר-ריבנאי, והשביעי קרוב מאוד: ברקונר-יער-לוי, במקום השמיני: LEO BURNENTT, התשיעי: משרד הפרסום AVRAHAM, אחריו: NO NO NO NO NO YES, וקרוב אליו: ויהושע TBWA ומנצ'. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה