שיווק ופרסום

מור השקעות בפרויקט חדש: זה ערוץ התוכן שיעניק סיוע כלכלי לציבור

קבוצת מור בית השקעות הודיעה על הקמת ערוץ התוכן הנקרא "משתלם לדעת מור", אשר יעניק ידע פיננסי לציבור הרחב. אלי לוי, מנכ"ל הקבוצה: "מספק כלים שיאפשרו לחוסכות וחוסכים לקבל החלטות פיננסיות ולשאול את השאלות הנכונות"
מערכת ice |  1
יוסי ואלי לוי (צילום מתוך אתר moreinvest)
קבוצת מור בית השקעות הקימה את ערוץ התוכן החדש שמציע ידע פיננסי לציבור הרחב באמצעות סרטוני וידאו אשר נקרא "משתלם לדעת מור". על פי קבוצת ההשקעות, מדובר בסרטונים העוסקים בתחומי הפיננסים, החל מחיסכון פנסיוני, קרנות נאמנות ועד לניהול תיקי השקעות.
על פי קבוצת ההשקעות, הפרויקט יקודם באמצעות קמפיין בכיכובה של השחקנית קרן מור. אלי לוי, מנכ"ל משותף במור בית השקעות, ציין כי בשנים האחרונות נרשמה עלייה משמעותית בעניין הציבור לדעת יותר על החסכונות והמוצרים הפיננסים השונים.
 "משתלם לדעת מור מספק כלים שיאפשרו לחוסכות וחוסכים לקבל החלטות פיננסיות ולשאול את השאלות הנכונות בבואם לבחור בין המוצרים השונים, כשהם נעזרים באנשי המקצוע המובילים את הענף, סוכנות וסוכני ביטוח ויועצות ויועצי השקעות", הדגיש לוי.
הדר רז, סמנכ"לית שיווק, קשרי חוץ ותקשורת במור בית השקעות, התייחסה לפרויקט החדש של החברה וציינה כי "גם בקמפיין הנוכחי, אנו ממשיכים לפעול לשבירת הפרדיגמה הגברית של עולם ההשקעות וקידום שוויון מגדרי בתחום, ובמסגרת זו שמנו דגש על כך שהתכנים יהיו בשפה שוויונית והשיח על כסף והשקעות יהיה גם בהובלת נשות מקצוע, ולא בשפה מתנצלת, מקטינה או מסגבירה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קרן מור ?
    יוספה 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה בחרתם אותה ? בעלה מנשה נוי הצהיר שהוא רוצה להיות חסיד אומות העולם של העם הפלשתיני. אולי תבחרו במגי טביבי ? מזוהה יותר עם הסבל של העם היהודי.
    סגור