רכב

גאווה ישראלית: זאת החברה שפיתחה את המשאית החכמה הראשונה בעולם

חברת Penske תתחיל להציע ללקוחותיה את המשאית החשמלית של חברת REE הישראלית להזמנה. ה P7-C של REE מאופיינת בהיגוי והנעה בכל ארבעת הגלגלים ובעלת רישיון של משרד התחבורה האמריקאי. פול רוזה, סגן נשיא בכיר בחברת פנסקי בתגובה: "ההזדמנות לחוות את הרכב ואת הטכנולוגיה בעצמם"

מערכת ice | 
משאית חכמה REE פינסקי (צילום REE)
חברת הטכנולוגיה הישראלית REE Automotive המפתחת טכנולוגיית רכב המאפשרת לחברות לבנות כלי רכב מסחריים חשמליים בכל צורה וגודל על גבי הפלטפורמות המודולריות שלה הודיעה היום (רביעי) כי ספקית שירותי התחבורה העולמית, חברת Penske Truck Leasing תתחיל להציע ללקוחותיה את המשאית החשמלית של REE להדגמות והזמנות.
משאית ה P7-C של REE מאופיינת בהיגוי והנעה בכל ארבעת הגלגלים והיא המשאית הראשונה בעולם שתהיה מבוססת תוכנה ובעלת רישיון של משרד התחבורה האמריקאי. על מנת ליצור את המשאית החכמה, החברת הישראלית שיתפה פעולה עם חברת Wabash  כדי להרכיב גוף משאית מיוחד תוך מקסום מגוון היתרונות שהטכנולוגיה  שלה מציעה.

בתגובה למהלך, דניאל בראל, מנכ"ל ומייסד שותף של חברת REE Automotive מסר: אנו מאמינים שהצלחנו לספק מוצר מעולה ל-Penske על ידי שיתוף הפעולה עם Wabash לשילוב המרכב שלהם על הפלטפורמה שלנו, בהתאם לדרישות של פנסקי. זוהי עדות להרחבת הפעילות עם יצרני המרכבים המובילים בארה"ב".

צילום: REE
חברת פנסקי צפויה להציג את כלי הרכב החדש במהלך תערוכת ה- ACT Expo בלאס ווגאס שאמורה להתקיים בעוד כשבוע. פול רוזה, סגן נשיא בכיר בחברת פנסקי מסר כי "אנו מצפים לשלב את רכב המבוסס תוכנה של REE במערך המשאיות החשמליות שלנו ולתת ללקוחות ציי הרכב שלנו את ההזדמנות לחוות את הרכב ואת הטכנולוגיה בעצמם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה