רכב

קרפור שוברת את השוק בישראל: זה המוצר שתמכור ב-5.90 שקל

ענקית הקמעונאות קרפור שנכנסה לישראל לפני כשנתיים משיקה לראשונה את סדרת מוצרי היגיינת הפה תחת המותג האירופי הפרטי “Carrefour Soft”. כמה יעלו המוצרים? ההסבר בפנים
מערכת ice | 
קרפור (צילום shutterstock)
רשת הקמעונאות קרפור משיקה לראשונה בישראל את סדרת מוצרי היגיינת הפה תחת המותג האירופי הפרטי “Carrefour Soft” - מהלך שמייצר גלים בשוק שהיה עד כה יציב ומרוכז, וממחיש כיצד מדיניות ממשלתית יכולה לשנות את כללי המשחק.
הסדרה החדשה כוללת עשרות מוצרים למבוגרים ולילדים: משחות שיניים, מי פה, מברשות, חוטים דנטליים ואביזרים משלימים, שנבדקו אודונטולוגית ופותחו בסטנדרט איכות אירופי. בין היתר הושקה גם סדרה אורגנית המבוססת על רכיבים טבעיים, ללא תוספים סינתטיים, חומרים משמרים או צבעי מאכל.

המוצרים נמכרים במחירים נמוכים בעשרות אחוזים מהנהוג כיום בקטגוריה: לדוגמא, משחת שיניים להגנה מפני עששת ב-5.90 שקל, מי פה ב-8.90 שקל ומברשות שיניים משפחתיות ב-8.90 שקל בלבד. גם מוצרי הילדים מוצעים בטעמים מותאמים ובמחירים נגישים - החל מ-5.90 שקל ועד 11.90 שקל.
מאחורי המהלך עומדת הרפורמה בייבוא המקביל שהוביל שר הכלכלה ניר ברקת, שמטרתה להסיר חסמים רגולטוריים ולאפשר את כניסתם של מוצרים תקניים המשווקים באירופה גם לשוק הישראלי. במקרה הזה, מה שטוב לאירופה - אכן טוב גם לצרכן הישראלי.
ואכן, הכניסה של קרפור לקטגוריית ההיגיינה הפה מתחילה לטלטל את השוק. גורמים בענף מדווחים כי הספקיות הגדולות נאלצות להגיב במבצעי עומק ובפעולות בלימה בניסיון לשמור על נתח השוק שלהן. לדבריהם, מדובר במהלך שמדגים כיצד תחרות אמיתית - ולא רק רגולציה או הצהרות - מצליחה להוריד מחירים בפועל.
בקרפור מציינים כי מדובר בצעד נוסף באסטרטגיית ההתרחבות של הרשת בישראל, שנועדה להציע אלטרנטיבה איכותית ומשתלמת יותר כמעט בכל קטגוריה בסופר. “המטרה שלנו היא לייבא את סטנדרט האיכות האירופי לישראל - מבלי לפגוע בכיס”, נמסר מהרשת. מוצרי הסדרה זמינים בכל סניפי קרפור ברחבי הארץ ובאתר האונליין של הרשת, כאשר המוצרים כשרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה