רכב
מהפכה בטעינה: EV-EDGE משנה את כללי המשחק לנהגים רכב חשמלי
בעולם שבו רכב חשמלי כבר אינו מותרות אלא שגרה, EV-EDGE מציגה פתרון שמבטיח לשנות את הדרך שבה אנו טוענים, נוסעים וחוסכים. שלושה מסלולים חדשים – אחד מהם מפתיע במיוחד – עשויים להפוך את הטעינה הציבורית למהפכה אמיתית
חברת EV-EDGE, אחת מספקיות עמדות הטעינה הבולטות בישראל, הכריזה על השקת מסלולי טעינה חדשים שנועדו להתאים להרגלי הנהיגה והטעינה של משתמשי הרכב החשמלי בארץ. המהלך נולד מתוך הצורך להציע אלטרנטיבה משתלמת ונגישה לנהגים המתגוררים בבניינים משותפים ללא חניה פרטית, המהווים כ-40% ממשקי הבית בישראל.
המסלולים החדשים מציעים לנהגים לבחור את צורת השימוש המתאימה להם – לפי תדירות הנסיעה, שעות הנהיגה ואופי השימוש – ולחסוך בהוצאות. מדובר בצעד שנועד להנגיש את חוויית הטעינה לציבור רחב יותר ולהפוך אותה לגמישה וחסכונית במיוחד.
שלושת המסלולים שפותחו מציעים רמות שונות של שימוש:
EV Lite – למי שטוענים לעיתים רחוקות, רק 4.9 שקלים בחודש, עם 10 אגורות הנחה לכל קוט"ש וטעינה ללא דמי חיבור.
EV+ – למשתמשים קבועים יותר, בתשלום חודשי של 25 שקלים, עם 50 אגורות הנחה לקוט"ש וטעינה ללא דמי חיבור.
EV Night – למי שטוענים בעמדות ציבוריות לעיתים תכופות או שאין להם עמדת טעינה בבית. המסלול מציע טעינה לילית בין 22:00 ל-09:00 בעלות של 1 שקל בלבד לקוט"ש בעמדות AC ו-DC, גם כאן ללא דמי חיבור.
לפי נתוני החברה, בישראל נעים כיום יותר מ-200 אלף רכבים חשמליים, ונהג ממוצע צורך כ-400 קוט"ש מדי חודש. המסלול הלילי החדש עשוי לחסוך מאות שקלים בחודש בהשוואה לטעינה ציבורית רגילה, בעיקר עבור מי שאינם יכולים לטעון בביתם.
מנכ"ל EV-EDGE, שרגא כץ, הסביר כי החברה "ממשיכה להוביל את תחום טעינת הרכב החשמלי בישראל עם פתרונות חדשניים ושירות זמין בפריסה ארצית. המסלולים החדשים נבנו כך שכל נהג ישלם רק על מה שהוא באמת צריך – פתרון הוגן, פשוט ומשתלם שמותאם למציאות הישראלית".
עוד ב-
חברת EV-EDGE, מקבוצת יוניון, פועלת מאז שנת 2019 ומפעילה כיום מעל 3,000 נקודות טעינה ציבוריות ברחבי הארץ – מבתי עסק וחברות ועד מתחמים ציבוריים. כל עמדות החברה עומדות בתקנים אירופיים מחמירים, ומציעות זמינות גבוהה וחוויית טעינה ברמה הגבוהה ביותר בישראל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



