רכב

נוסעים במונית? החל ב-1 באפריל תשלמו הרבה יותר

תעריפי הנסיעות יעלו החל מתחילת החודש הקרוב ב-3.8 אחוז, מה שייקר את הנסיעות הארוכות בעשרות שקלים. התעריפים החדשים שנקבעו בפנים
כפיר אדר | 
מוניות (צילום פלאש 90/ קובי גדעון, pexels)
מכה חדשה לכיס. החל מה-1 באפריל ייכנס לתוקף עדכון חדש בתעריפי הנסיעה במוניות המיוחדות (ספיישל) ובמוניות השירות, כאשר התעריפים יעלו בשיעור של 3.8% בסך הכל, דבר שעשוי לייקר כל נסיעה בעשרות שקלים.
עליית התעריפים, לראשונה מזה שנתיים, משקפת את ההתייקרויות שחלו בסל התשומות בענף המוניות, ובפרט במחיר הסולר. כאמור, מחיר הדלק חצה את רף 7 השקלים ויש תחזיות המעריכות כי גם יחצה את 8 השקלים.
 
בין היתר, התעריף ההתחלתי של נסיעה במונית מיוחדת יהיה 11.08 שקל (באילת 9.47 שקל), תוספת של 40 אגורות; ותעריף לפי דקהXקילומטר יהיה 1.74 שקל (באילת 1.48 שקל), תוספת של 7 אגורות.
כזכור, רק לאחרונה אושרה סופית הסדרה בחוק שתאפשר עריכת ניסויים ברכבים אוטונומיים. מליאת הכנסת אישרה היום (רביעי) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת התעבורה, כאשר בקריאה השלישית תמכו בהצעה 9 חברי כנסת ללא מתנגדים. הוצע לקבוע הסדר שיאפשר לערוך ניסויים בהפעלת כלי רכב עצמאיים (אוטונומיים) לרבות לשם הסעת נוסעים בתשלום. כלי רכב עצמאיים כלי רכב שבהם מערכת נהיגה עצמאית מחליפה את הנהג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה