רכב

"עלול להרוג ילדים": המותג שמבצע ריקול לדגם היחיד שלו

ריוויאן הודיעה על ריקול ב-502 משאיות R1T עקב בעיית חיישן כרית אוויר, שעלולות שלא לנטרל כהלכה כאשר ילד יושב מלפנים ברכבים שנפגעו. אגב, זה הריקול הראשון שלה אי פעם
מערכת ice |  1
טנדר R1T של Rivian (צילום יח"צ)
ריוויאן מחזירה חלק מהמשאיות החשמליות R1T שלה בגלל בעיה בחיישני כריות אוויר. הרכב עשוי שלא לנטרל את כרית אוויר כאשר ילד יושב מלפנים, על פי תביעה של המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים המזוהות על ידי The Verge. זהו הריקול הראשון של Rivian והוא מכסה 502 רכבי R1T שנבנו בין ספטמבר 2021 לאפריל 2022.
למרות שה-NHTSA ממליץ לילדים מתחת לגיל 13 להיות במושב האחורי, זה לא תמיד אפשרי מסיבות שונות. כריות אוויר, שעלולות להיפתח גם בתאונה קלה, עלולות לפצוע או להרוג ילדים שיושבים במושב הקדמי.
 
מחברת ריוויאן נמסר כי כלי הרכב שהוחזרו "לא עומדים בדרישות של תקן בטיחות רכב מנועי הפדרלי מספר 208, 'הגנה מפני התרסקות נוסע'". החברה מסרה כי אין נפגעים קשורים לנושא.
מושבי הנוסעים הקדמיים ברכבי החשמל הנזכרים יוחלפו בחינם במרכזי השירות של Rivian - כרגע יש 20 כאלה בארה"ב. החברה מצפה לשלוח הודעות בדואר לכל הלקוחות המושפעים עד ה-1 ביולי. Rivian אמר כי עד שיוכל להחליף מושבים בכלי רכב נזכרים, הבעלים לא צריכים לאפשר לתינוקות או לילדים לשבת מלפנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוב תרגום קלוקל של כתב שלא מבין
    מהנדס 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טנדר בארה"ב נקרא truck כאמור בכתבה לא מדובר במשאית אלא ברכב גדול
    סגור