רכב

המתחרה האירופית של טסלה מקפיצה מחירים

חברת Polestar העלתה את מחירי הרכבים החשמליים החדשים שלה שבועות בודדים לאחר שקבעה אותם, והצדיקה את המהלך בעדכונים ששיפרו את ביצועי הרכבים
יאיר מור |  1
מכונית חשמלית מדגם Polestar 2 (צילום redcharlie / Unsplash)
יצרנית הרכב החשמלי השוודית Polestar הודיעה אתמול (רביעי) על עדכון למחירי הרכב החדש שלה שהחל להימכר בארה"ב בימים האחרונים – והוא מייקר את מחיר הרכבים במאות עד אלפי דולרים.
הדגם החדש, Polestar 2, היה אמור להתחיל להימכר בארה"ב במחיר של 45,900 דולר לגרסה החסכונית והחד-מנועית או 51,200 דולר לגרסה העוצמתית והדו-מנועית, כך לפי הודעת החברה על השקת הרכבים במדינה בחודש מרץ. כעת, טוענת החברה שעדכונים שנעשו ברכבים בששת השבועות שחלפו בין ההודעה להשקה בפועל בצדיקו העלאה של המחירים: הגרסה הבסיסית של הרכב עולה כעת 48,400 דולר – קפיצה של 2,500 דולר – ואילו מחיר הגרסה היקרה יותר הוקפץ בכ-700 דולר בלבד, ל-51,900 דולר.
 
בין העדכונים שציינה החברה כהצדקה להעלאת המחירים ניתן למנות עדכון שמגדיל את טווח הנסיעה של הגרסה הדו-מנועית לעד 420 ק"מ בהטענה בודדת, כמו גם עדכון שמשפר את חיישן איכות האוויר ומסוגל להציג את סוגי האבקנים הקיימים באוויר.
מעבר למחיר הרכבים, החברה מציעה גם "חבילת ביצועים" במחיר נוסף – עדכון תוכנה שמוסיף עוד 68 כוחות סוס לרכב.
פולסטאר הוקמה ב-1996 תחת השם Flash Engineering, וב-2000 שינתה את שמה לזה הנוכחי. תחילה היא ייצרה מכוניות מירוץ עבור וולוו, וב-2009 החלה למכור גרסאות ספורט מותאמות של מכוניות וולוו תחת שם המותג שלה. וולוו קנתה את החברה ב-2015, ובכך הפכה אתה לחלק מקבוצת ג'ילי הסינית, שקנתה את ענקית הרכב השוודית ב-2010. ב-2017 הפכה פולסטאר למותג רכב חשמלי עצמאי, ועד כה השיקה שני דגמים, שכל אחד מהם נושא את שם החברה ומספרו בהיסטוריה שלה. הראשון היה רכב היברידי, ובשני היא עברה למנועים חשמליים בלבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא חדשות??
    צחי 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל עולה….מראש של סיכה, מזון,רכב, דירה, ועד אוניה.עידן של שינוי בעולם ובפרט בארץ שצריך לשחד כמה שיותר מושחטים כדי שלא יפרשו מהממשלה. כשיהיה עדכון על ירידת מחיר זה יחשב לחדשות.
    סגור