רכב

הלם ברמת גן: ראש חזיר נמצא על גג רכב

בעל רכב מרמת גן הופתע לגלות ראש חזיר על גג רכבו: "אני לא מסוכסך עם אף אחד". לאחר מספר תקריות, הוא מתכוון להיפטר מהרכב
מערכת ice | 
ראש חזיר על גג רכב ברמת גן (צילום פורסם באתר ynet)
מחזה מעורר בחילה ברמת גן: ראש חזיר נמצא מונח על רכב חונה בשכונת חרוזים בעיר. המחזרה חריג במיוחד, ולא ברור מי ביצע אותו ומה מטרתו, בלב השכונה השקטה.
כששמו לב למחזה, השכנים קראו מיד למשטרה, והיא איתרה את בעל הרכב, שלא הבין מהיכן זה הגיע לו. "המשטרה עדכנה אותי שמישהו הניח ראש כרות של חיה על הרכב שלי", סיפר בעל הרכב לאתר ווינט. "הגעתי למקום והייתי פשוט בהלם. מי עושה דברים מזעזעים שכאלה?".
 
על פי הדיווח, בעל הוא בחור צעיר ודתי, ומאוד נחרד כשראה את המחזה על גג הרכב שלו. משום מה, זה לא המקרה הראשון שמתנכלים לו. "לפני כמה זמן שברו לי את השמשה הקדמית ברכב. אחרי זה ניסו לפרוץ לי את הרכב. אין לי אויבים, אין לי מחשבה בכלל על מישהו שרוצה לפגוע בי". סיפר לווינט
"אני בחור צעיר שעובד בעבודה מסודרת, וזה כבר יותר מידי צירופי מקרים. גם מי שקניתי ממנו את הרכב לא קשור, הוא אדם מבוגר שגר רחוק, בכלל לא באזור, וכל המקרים קרו במרכז. אולי זה פשוט טעות בזיהוי הרכב", הוסיף. בכל מקרה, מהכרב המקולל הוא מתכוון להיפטר, "אני רוצה למכור את הרכב כמה שיותר מהר. מצידי גם לברזל. קניתי אותו כי זה מה שיכולתי להרשות לעצמי בסכום שחסכתי. אבא שלי כל כך מודאג ממה שקרה, שהוא הציע לקנות לי רכב חדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה