רכב

המתחרה של טסלה נחשפת: אילון מאסק צריך לחשוש?

יצרנית EV הסינית Xpeng חושפת שתי מכוניות חדשות - ואחת תתחרה בדגם Y של טסלה

מערכת ice |  1
טסלה (צילום unsplash)
יצרנית המכוניות החשמליות הסינית Xpeng חשפה פרטים על שני כלי רכב חדשים שהיא מתכננת לשחרר בשנה הבאה, כאשר אחד מהם מוצב כמתחרה לדגם Y של טסלה.
 
נכון לעכשיו, לחברה יש ארבעה רכבים במבצע - ספינת הדגל P7 סדאן, P5 סדאן זולה יותר, רכב הספורט G3 ורכב שטח גדול יותר G9 שיתחיל להיות מסופק ללקוחות באוקטובר. Xpeng הייתה אגרסיבית בהשקת רכבים מכיוון שהיא מעוניינת להשיג נתח בשוק הרכב החשמלי הצומח במהירות של סין ולאתגר מנהיגים כמו טסלה ו-Warren Buffet הנתמכים על BYD.
בעוד שהחברה לא פרסמה שמות או פרטים רבים על שני הדגמים החדשים המיועדים לשנת 2023, נשיא Xpeng, בריאן ג'ו, סיפק כמה קטעי מידע. אחד מכלי הרכב יהיה רכב מסוג B והשני רכב מסוג C. השיעורים מתייחסים לגודל הרכב. לצורך ההקשר, ה-P7 סדאן של החברה היא מכונית מסוג B בעוד שרכב השטח G9 הוא רכב מסוג C.
ג'ו אמר שהרכב מסוג B יושק במחצית הראשונה של השנה הבאה והוא "למעשה הולך לכוון לפלח שוק גדול עוד יותר" מאשר ה-P7 סדאן. לדבריו, המכונית יכולה להיחשב כ"מתחרה חזקה" לרכב השטח הבינוני מדגם Y של טסלה.
המוצר מסוג C ישוחרר במחצית השנייה של 2023, הוסיף ג'ו: "בהתחשב במיקום הפרימיום והפורמט הגדול, המספר עשוי להיות מוגבל במונחים של תרומה. אבל שוב, זה עדיין הולך להתמקד בקטע חדש לגמרי שלא כיסינו קודם לכן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תפסיקו לעשות העתק הדבק מאתרים אחרים ועוד בתרגום פח (ל"ת)
    ישראל 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור