רכב

עוד מחדל נחשף: חשש לבולען נוסף בנתיבי איילון

על פי דיווחים אחרונים, נבדקת בעת זו נזילה בלתי מזוהה מתחת לגשר מוזס בתל אביב ובמרחק קצר מהמקום בו נפער הבולען הענק לפני מספר שבועות 
מערכת ice | 
הבולען בנתיבי איילון (צילום פלאש 90)
לפני פחות משבועיים התגלה מחדל גדול בנתיבי איילון, במסגרתו נפער לפתע בולען ענק במחלף השלום, בעלייה לכיוון קניון עזריאלי בתל אביב. מאותה עת העלייה הזו סגורה לתנועה וגורמת לפקקיי ענק שמעיבים בין כה וכה על אזרחי מדינת ישראל בשנה האחרונה. כעת, על פי דיווחי אתר N12 מתברר כי ישנו חשד לקיומו של מחדל נוסף מטרים ספורים מאותה הנקודה.
בעת זו נבדק חשש לנזילת מים מתחת לגשר מוזס שנמצא מעל לנתיבי איילון ומרחק קצר מאד מהבולען שכבר נסתם. על פי הערכות ייתכן כי מקור הבעיה היא בעבודות המתבצעות להקמת מגדל הספירלה, שהוא המגדל הרביעי של בנייני עזריאלי, ומעל למקום בו נמצאה הנזילה.
 
באופן לא מפתיע כלל, עקב הבדיקות שמתבצעות בעת זו נוצרו עומסי תנועה כבדים באזור. כמו כן, זמן קצר לאחר שנפער הבולען לצד מחלף השלום דיווחנו כי קיימים אזורים חשודים נוספים באותו האזור שנבדקים, טרם יתקיים נזק נוסף וזהה. 
כאמור, בעיית הפקקים אינה חדשה לאזור תל אביב ולמדינה כולה וזאת עקב העבודות הנרחבות על הכבישים המהירים לאורך כביש החוף, לצד העלייה החדה ברכבים הפרטיים שנמצאים על כבישי ישראל בעיקר החל מתקופת המגפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה