רכב

חברת נתיבי ישראל מתחדשת: זו העסקה החדשה ב-31 מיליון שקל

חברת טונדו סמארט מודיעה על עסקה חדשה עם חברת נתיבי ישראל, במסגרתה תחל בחודש הבא פרויקט לשילוב הטכנולוגיות שלה במספר מוקדים ברחבי המדינה
מערכת ice |  1
נתיבי ישראל (צילום צילום מסך)
חברת טונדו סמארט, ספקית פתרונות טכנולוגיים, מודיעה היום (ג') על שיתוף פעולה חדש עם חברת נתיבי ישראל בסך 31 מיליון שקלים. טונדו סמארט נבחרה לשמש כספקית בפרויקט להסבת גופי תאורה מנל"ג לתאורת LED, לאספקת בקרים ומערכות ניהול, מתן שירותי אחזקה וניהול ועוד. 
הפרויקט החדש יחל במספר מוקדים בארץ כבר בחודש הבא ויתנהל עד שנת 2024. כמו כן, החברה מעריכה כי אספקת השירותים לנתיבי ישראל תתרחב בהמשך ותוך כדי הביצוע וכי הדבר ירחיב את ההיקף הכספי של הפרויקט. לצד זאת, נבחנת האפשרות לשלב בעתיד גם מערכות נוספות של החברה, דוגמת חיישן תנועה שמוטמע כבר היום בחניון בנחל עמוד.
 
גיא סעדי, מנכ"ל וממייסדי טונדו סמארט מסר: "אני גאה על זכייתנו במכרז נת"י כספק טכנולוגי לניהול ובקרה של גופי התאורה, מדובר בפרויקט מתקדם ברמה הלאומית והבינלאומית. לאחר השלב הראשוני שבו הוכיחה החברה את יכולותיה, טונדו ערוכה ומוכנה למעבר לשלב הפריסה המלאה. אני נרגש גם ברמה האישית מהעובדה שמוצרי טונדו יהיו פרוסים בכל כבישי ישראל מדן ועד אילת, טכנולוגיה כחול לבן שמיוצרת מקצה לקצה בישראל. היתרונות והפטנטים שלנו הינם מובילים ברמה בינלאומית והניסיון המוכח עם שני פרויקטים מתקדמים אלו יסייעו לנו בהמשך, ליישום תוכניות הצמיחה של החברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בטח זה לא קשור לעובדה שכותבי המכרז הם חלק מהבעלים שלה
    חיים 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התנועה לאיכות השלטון פנתה למבקר המדינה בעניין הזה היה כתבה לפני כמה חודשים, שכותבי המפרטים הטכניים של המכרז הם חלק מהבעלים של החברה הזאת טונדו סמארט, אז אם זה נכון זה שחיתות ברמה הלאומית והבינלאומית
    סגור