רכב

הרכבת הקלה בירושלים נסגרה לתנועה: בשורה רעה לנוסעים

הרכבת הקלה בירושלים שוב מושבתת: בעקבות חפץ חשוד בתחנת הדוידקה ותאונת הדרכים בפסגת זאב מרכז - לא יתקיים שירות רכבות בין תחנת חיל האויר לתחנה המרכזית. כל הפרטים לפניכם
מערכת ice | 
הרכבת הקלה (צילום ויקיפדיה)
לאחרונה, ישנן המון חסימות של מסילות הרכבת הקלה בירושלים, זאת בעקבות מקרים שונים. גם היום (חמישי) הנוסעים ברכבת הקלה בירושלים קיבלו בשורות רעות כאשר בשעות הצהריים הודיעו מדוברות הרכבת הקלה על חסימה של מספר מוקדים של הרכבת הקלה בעיר הבירה של ישראל.
מדובר למעשה בשני מוקדים. האחד - בתחנת הדוידקה בעקבות חפץ חשוד שנמצא על המסילמה, והשני - בפסגת זאב מרכ בעקבות תאונת דרכים שאירעה באזור, כאשר בעקבות כך - לא יתקיים שירות רכבות בין תחנת חיל האויר לתחנה המרכזית. בנוסף, מהתחנה המרכזית לתחנת הר הרצל בשני הכיוונים.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם הרכבת הקלה בעקבות החסימות הרבות בעיר, דווקא ביום חמישי, שאמור להיות יום עמוס יחסית ברכבות, נכתב כי "נוסעות ונוסעים יקרים!בעקבות חפץ חשוד בתחנת הדוידקה ותאונת הדרכים בפסגת זאב מרכז לא יתקיים שירות רכבות בין תחנת חיל האויר לתחנה המרכזית. הרכבת תפעל במתכונת שירות חלקי בין התחנות: מהתחנה המרכזית לתחנת הר הרצל בשני הכיוונים עם קבלת אישור המשטרה הרכבת הקלה תחזור לפעול כסדרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה