רכב

טסלה שוברת את השוק? 'המכוניות ללא נהג' ייחשפו כבר השנה

עוד ב-2023, אילון מאסק מבטיח כי יושקו הרכבים האוטונומיים ב-100%: "אני מרגיש שאנחנו קרובים לזה יותר ממה שהיינו אי פעם"
מערכת ice | 
טסלה (צילום shutterstock)
ענקית המכוניות החשמליות טסלה עומדת לממש רכבים אוטונומיים לחלוטין "בהמשך השנה", אמר המנכ"ל אילון מאסק היום (חמישי), בתחזית האחרונה של המיליארדר לציון הדרך שהוא מנסה להשיג.
"מבחינת המקום שבו נמצאת טסלה בשלב זה, אני חושב שאנחנו קרובים מאוד להשגת נהיגה עצמית מלאה ללא פיקוח אנושי", אמר מאסק באמצעות קישור וידאו בטקס הפתיחה של ועידת בינה מלאכותית בשנחאי.
 
"זו רק ספקולציה, אבל אני חושב שנשיג נהיגה עצמית מלאה, אני חושב מאוחר יותר השנה", הוסיף המיליארדר, בהתייחסו לשתיים מהרמות המתקדמות ביותר של טכנולוגיית נהיגה אוטונומית. היזם ובעליה של טוויטר הודה כי טעה בתחזיות קודמות על ציר הזמן הזה, אך הוסיף: "אני מרגיש שאנחנו קרובים לזה יותר ממה שהיינו אי פעם".
מאסק החמיץ את המועדים שלו עבור רכב אוטונומי לחלוטין - וטכנולוגיית הסיוע לנהג של טסלה עוררה בדיקות רגולטוריות בארצות הברית. סין היא שוק הרכב החשמלי הגדול בעולם וטסלה הודיעה באפריל שהיא תקים מפעל ענק שני בשנחאי. הופעתו בוועידת הבינה המלאכותית העולמית בשנחאי מסמנת את המאמץ האחרון שלו לשמור על קשרים הדוקים עם סין, לאחר ביקור במדינה במאי.
כלי רכב חשמליים מהווים רבע ממכירות הרכב בסין, שוק הרכב הגדול בעולם, ועשרות דגמים חדשים של מותגים מקומיים ומערביים נחשפו באפריל בתערוכת הרכב הראשונה במדינה מאז הסרת הגבלות הקורונה. טסלה דיווחה השנה על ירידה ברווחי הרבעון הראשון, כשהחברה ביצעה שורה של הורדות מחירים לנוכח תחרות מצד יצרניות רכב אחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה