רכב

כלמוביל ממשיכה את שיתוף הפעולה עם סמארט בישראל

כלמוביל נערכת להשיק את דגמי ה-SUV החדשים של smart בישראל. "אנו נרגשים להמשיך את שיתוף הפעולה עם סמארט לקראת השקת הדגמים החדשים של סמארט"
מערכת ice | 
סמארט (צילום יחצ)
כלמוביל, יבואנית מרצדס, יונדאי, ג'נסיס, מיצובישי ו-ORA ממשיכה את שיתוף הפעולה עם סמארט ונערכת להשקת דגמי ה- SUV החדשים, 5 מושבים, של המותג בישראל.
המותג smart הינו מותג אייקוני שנוסד בשנת 1998 על ידי מרצדס בנץ ו-סוואטש והיה חלוץ בפיתוח כלי רכב חשמליים, חכמים שהביאו משב רוח חדשני בגודל, בעיצוב ובאופי המהנה לנהיגה.
המותג הושק בישראל בשנת 2002 וכלל דגמים וסדרות בהם ה- Fortwo, Forfour, דגמים חשמליים, דגמי קופה ודגמי ספורט. כיום, בבעלות משותפת של מרצדס-בנץ וקונצרן ג'ילי, מציגות היצרניות, בסינרגיה של איכות, עוצמה, קדמה וחזון - סדרות חדשות של smart עם טכנולוגיות ועיצוב פורצי דרך.
דגמי  smart עברו שינוי מהותי עם השקת דגמי SUV פרימיום, חשמליים, 5 מושבים, עם טווח נסיעה של החל מ- 400 ק"מ (WLTP) וטכנולוגיה מתקדמת, תוך שמירה על האמירה העיצובית האופנתית-צבעונית המזוהה עם המותג.
גיל פריאנטה, מנכ"ל קבוצת היוקרה בכלמוביל, מציין: "אנו נרגשים להמשיך את שיתוף הפעולה עם סמארט לקראת השקת הדגמים החדשים של סמארט. נמשיך להציע ללקוחותינו הקיימים והחדשים, רכבים טכנולוגיים, חדשניים ואופנתיים ובעיקר בשורה רעננה לעולם הרכב בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה