רכב

מהפכה לרכבים בישראל: זה מה שתראו במאות חניונים בקרוב

הסכמים חדשים לחברת עמדות הטעינה EV-Edge: החברה התקינה כ- 1,000 נקודות טעינה בחניוני חברות מובילות במשק, מבין החברות בהן הותקנו לאחרונה נקודות הטעינה ניתן למנות את מובילאיי, WIX, אמדוקס, אלטשולר שחם, VPG, Orbotech, KLA ו-Flextronics  
מערכת ice |  1
רכב חשמלי (צילום freepik)
EV-Edge, ספקית עמדות הטעינה ומפעילת רשת עמדות הטעינה הגדולה בישראל, מרחיבה את פעילותה עם התקנת כ-1,000 נקודות טעינה בחניוני חברות מובילות במשק ביניהן: מובילאיי, WIX, אמדוקס, אלטשולר שחם, VPG, Orbotech, KLA,Flextronics  וחברות נוספות.
בנוסף להתקנתן של העמדות, EV-Edge תדאג גם להפעלה ותחזוקת העמדות וכן תעניק לחברות אלו שירותי גביה, ניהול, דיווח ובקרה על הטעינות שיבצעו העובדים ומבקרים. לצד טעינת הרכב החשמלי בחניוני החברות, יכולים העובדים בחלק גדול מהחברות ליהנות גם מהתקנה של עמדות טעינה בבתיהם, ורבים כבר בחרו להתקין עמדת טעינה של EV-Edge בביתם וצפויות התקנות נוספות בהמשך השנה.
 
לדברי שרגא כץ, מנכ"ל חברת EV-Edge: "הצטרפותן של חברות נוספות למהפכה החשמלית והבחירה בנו כספקית פתרונות הטעינה שלהן מעידה על האמון שנותנות בנו החברות השונות וההכרה במקצועיות והניסיון שלנו. EV-Edge הייתה מחלוצות תחום טעינת הרכב החשמלי בישראל".
עוד הוסיף: "מאז הקמתה צברה ידע וניסיון רב בשוק שנמצא בראשית דרכו וביססה את עצמה כמובילה בשוק זה בישראל עבור אלו המחפשים כתובת אחת לאספקת פתרונות כוללים ואיכותיים ושירות ברמה הגבוהה ביותר לטעינה אם במתחם מקום העבודה, בבית או בטעינה הציבורית ברחבי הארץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיפה בים ומה שתראו שם
    Dude 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה רכבים היברידיים עם טעינה בקצב צב אשר ננטשו מחוברים עד סוף יום העבודה, אתם בינתיים תחפשו חניה רגילה ושאו תפילה שהסוללה הגמורה תספיק עד הבית.
    סגור